DISKUZE K ČLÁNKU Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu

Charlie Whiting v oficiálním dokumentu FIA hodnotí nové technická řešení: propojení DRS s F-kanálem v případě Mercedesu, což se nelíbí Red Bullu a Lotusu, a některé koncepce výfuků, které se nelíbí Mercedesu. Zdá se, že v Číně bude kvůli technickým pravidlům ještě rušno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 06.04.2012 18:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 03.04.2012 11:34
Ale tím zmáčknutím tlačítka, se neaktivuje nic… »
» Acetonek (Hlasovalo 8 lidí) 03.04.2012 20:00
Toto je byznys Nedivte se, že to Horner… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 7 lidí) 03.04.2012 12:03
ok, a ak Lotus pribrzdil, tak sa aktivovalo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    188.167.44.XXX
    naozaj pasívne ? tak neviem, aby bol F-kanál funkčný, musí predsa pilot zapnúť gombik, aj keď je určený na zapnutie DRS. takže je, alebo nie je ovplyvnený pilotom ? úplne pasívny určite nie je ...
    obávam sa, že RB chce dohnať Charlieho do krajnosti aby sa v niečom prekecol, a potom sa len budú diať veci. a nielen u RB ... 03
    ja som určite za zákaz, lebo povolenie takéhoto manipulovania dáva neskonalé možnosti využitia. ( v čom je to iné, aby napríklad gombík zapnutia RDS zapol zároveň aj nižší sklon predného krídla, alebo úplne inú činnosť nesúvisiacu s RDS ? )

    + 5 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Liger

      193.179.96.XXX
      Ano, ale to je přece povoleno!14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ale tím zmáčknutím tlačítka, se neaktivuje nic jiného, než pohyb klapky zadního křídla. Jako u všech ostatních týmů. U každého vozu se tím změní aerodynamika na zadní části vozu a každý toho po svém nějak využívá. Jen u Mercedesu toho využili i jinak, než jen na zádi. Zkus si najít článek, jak o tom mluví Ross Brawn. Nezdá se mi na tom nic nelegálního.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000249

        uzivatel000249

        188.167.44.XXX
        ok, takže stlačenie tlačítka DRS neovplyvní F-kanál u Mercedesu, hej ? už mi je to, takmer, jasné ... 04

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Stejně jako stlačení tlačítka DRS ovlivní aerodynamiku na zadku u ostatních týmů. Takže v čem vidíš rozdíl?

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000249

            uzivatel000249

            188.167.44.XXX
            v tom, že sa bavíme o F-šachte, ktorá je ovplyvnená DRS a to je ovplyvnené pilotom po zatlačení tlačítka ... :-)
            pozri, mne je to fuk, McLerenu sa darí, a tom ma hlavne zaujíma ...
            ja len chcem predísť iným nápadom hraničiacich s pravidlami, ktoré sa ako odpoveď na takéto spúšťanie iných systémov môžu objaviť.
            čo takto gombík za krídlom, ktorý sa "sám" zapne a bude robiť hocičo, len po sklopení krídla cez DRS ? 03

            + 2 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Mě to taky celkem nechává klidným. Jen nějak nevidím nelegálnost. Nic se tam nehýbe (kromě křídla s DRS), tak je to podle mě stejné legální obejití předpisů, jako byl F-kanál Mcl, dvojité difusory Brawnu a RBR, nebo "pohyblivé" křídlo loňského RBR. Měli by to aspoň letos nechat tak jak u předchozích a pak se uvidí. Navíc v závodě jim to moc nepomáhá.
              Spousta lidí se tu rozčiluje, že se něco vymyslí a hned zakáže. Tak proč hned zakazovat tohle. Když už je to venku, tak už to moc peněz stát nebude.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000249

                uzivatel000249

                188.167.44.XXX
                ešte by ma zaujímalo, aký význam má v reálnej premávke ťahanie vzduchu dopredu, cez vozidlo, význam a využitie ... :-)
                ale pravdaže, zabudol som. musíme Šumíkovi dopriať zviditeľnenie aspoň v tej kvalde ... ;-)

                + 3 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  No kdyby se měly v F1 zakázat všechny věci, které se nevyužijí v běžném autě.... Ale třeba se budeme za 10 let divit. 04
                  Jinak Schumimu sice přeji úspěch, ale titul bych přál nejvíc "Čudlíkovi". 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000249

              uzivatel000249

              188.167.44.XXX
              ... McLarenu (zišla by sa oprava príspevku do pár vteřin ...)

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Qwert

      80.188.126.XXX
      Samozřejmě, že je systém pasivní. Ten tvůj "gombík" aktivuje DRS, nikoliv F-kanál. Samotný kanál je aktivován až pohybem horní klapky přítlačného křídla, a tento pohyb přeci nelegální není, nebo snad ano? Charlie Whiting to posoudil zcela správně a logicky. Tvrdíš, že DRS by klidně mohlo zapínat i jiné činnosti? Jistě, mohlo. Pokud to vymyslíš tak, aby to bylo bez jakékoliv mechanické či elektronické vazby, mělo by to být zcela legální.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • B2SoS

        B2SoS

        193.165.69.XXX
        Až někdo na zadní klapku přidělá kudlu a Charlie půjde okolo, zmáčkne se gombik, tak bude po něm a nikdo za to nemůže. Gombik ovládá přece jen klapku DRS.

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • pacho

          pacho

          91.127.164.XXX
          Ale kudla bude uz pohybliva cast a to je zakazane. Logika chlapci logika. 03

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • B2SoS

            B2SoS

            193.165.69.XXX
            Nebude, hejbe se klapka, kudla na ní drží pevně 14

            + 1 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Qwert

              80.188.126.XXX
              Bude-li kudla pevnou součástí klapky, pak se bude muset hýbat spolu s ní. Ale povolený je pouze pohyb klapky, nikoliv té kudly. Kudla by tudíž byla ilegální.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • jc

    89.190.50.XXX
    vyklad pravidel Nejsem pravnik ani jsem nestudoval pravidla, ale vyklad Whitinga mi prijde logictejsi. Jinak by totiz meli zakazat i krouceni volantem a slapani na pedaly - oboje stejne neprimo ovlivnuje jak aerodynamiku tak mechaniku. O vsech tech tlacitkach na volantu nemluve.

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.103.243.XXX
    FIA chce pomoct mercedesu a sumacherovi aby trochu isli hore, predsa aby sedemnasobny po 3 rokoch zvykania si v F1 koncil na 10 mieste je ostuda 18

    + 5 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama