DISKUZE K ČLÁNKU Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu
Charlie Whiting v oficiálním dokumentu FIA hodnotí nové technická řešení: propojení DRS s F-kanálem v případě Mercedesu, což se nelíbí Red Bullu a Lotusu, a některé koncepce výfuků, které se nelíbí Mercedesu. Zdá se, že v Číně bude kvůli technickým pravidlům ještě rušno.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting o propojení DRS s F-kanálem Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000249
10:42 03.04.2012 188.167.44.XXXnaozaj pasívne ? tak neviem, aby bol F-kanál funkčný, musí predsa pilot zapnúť gombik, aj keď je určený na zapnutie DRS. takže je, alebo nie je ovplyvnený pilotom ? úplne pasívny určite nie je ...
obávam sa, že RB chce dohnať Charlieho do krajnosti aby sa v niečom prekecol, a potom sa len budú diať veci. a nielen u RB ...
ja som určite za zákaz, lebo povolenie takéhoto manipulovania dáva neskonalé možnosti využitia. ( v čom je to iné, aby napríklad gombík zapnutia RDS zapol zároveň aj nižší sklon predného krídla, alebo úplne inú činnosť nesúvisiacu s RDS ? )-
Mike17
11:34 03.04.2012 93.99.87.XXXAle tím zmáčknutím tlačítka, se neaktivuje nic jiného, než pohyb klapky zadního křídla. Jako u všech ostatních týmů. U každého vozu se tím změní aerodynamika na zadní části vozu a každý toho po svém nějak využívá. Jen u Mercedesu toho využili i jinak, než jen na zádi. Zkus si najít článek, jak o tom mluví Ross Brawn. Nezdá se mi na tom nic nelegálního.-
uzivatel000249
12:04 03.04.2012 188.167.44.XXXok, takže stlačenie tlačítka DRS neovplyvní F-kanál u Mercedesu, hej ? už mi je to, takmer, jasné ...-
-
uzivatel000249
12:42 03.04.2012 188.167.44.XXXv tom, že sa bavíme o F-šachte, ktorá je ovplyvnená DRS a to je ovplyvnené pilotom po zatlačení tlačítka ... :-)
pozri, mne je to fuk, McLerenu sa darí, a tom ma hlavne zaujíma ...
ja len chcem predísť iným nápadom hraničiacich s pravidlami, ktoré sa ako odpoveď na takéto spúšťanie iných systémov môžu objaviť.
čo takto gombík za krídlom, ktorý sa "sám" zapne a bude robiť hocičo, len po sklopení krídla cez DRS ?-
Mike17
13:00 03.04.2012 93.99.87.XXXMě to taky celkem nechává klidným. Jen nějak nevidím nelegálnost. Nic se tam nehýbe (kromě křídla s DRS), tak je to podle mě stejné legální obejití předpisů, jako byl F-kanál Mcl, dvojité difusory Brawnu a RBR, nebo "pohyblivé" křídlo loňského RBR. Měli by to aspoň letos nechat tak jak u předchozích a pak se uvidí. Navíc v závodě jim to moc nepomáhá.
Spousta lidí se tu rozčiluje, že se něco vymyslí a hned zakáže. Tak proč hned zakazovat tohle. Když už je to venku, tak už to moc peněz stát nebude.-
uzivatel000249
13:17 03.04.2012 188.167.44.XXXešte by ma zaujímalo, aký význam má v reálnej premávke ťahanie vzduchu dopredu, cez vozidlo, význam a využitie ... :-)
ale pravdaže, zabudol som. musíme Šumíkovi dopriať zviditeľnenie aspoň v tej kvalde ... ;-)
-
-
uzivatel000249
12:42 03.04.2012 188.167.44.XXX... McLarenu (zišla by sa oprava príspevku do pár vteřin ...)
-
-
-
-
-
Qwert
12:12 03.04.2012 80.188.126.XXXSamozřejmě, že je systém pasivní. Ten tvůj "gombík" aktivuje DRS, nikoliv F-kanál. Samotný kanál je aktivován až pohybem horní klapky přítlačného křídla, a tento pohyb přeci nelegální není, nebo snad ano? Charlie Whiting to posoudil zcela správně a logicky. Tvrdíš, že DRS by klidně mohlo zapínat i jiné činnosti? Jistě, mohlo. Pokud to vymyslíš tak, aby to bylo bez jakékoliv mechanické či elektronické vazby, mělo by to být zcela legální. -
-
jc
10:32 03.04.2012 89.190.50.XXXvyklad pravidel Nejsem pravnik ani jsem nestudoval pravidla, ale vyklad Whitinga mi prijde logictejsi. Jinak by totiz meli zakazat i krouceni volantem a slapani na pedaly - oboje stejne neprimo ovlivnuje jak aerodynamiku tak mechaniku. O vsech tech tlacitkach na volantu nemluve.
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek