DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se zadním křídlem Mercedesu problémy na rozdíl od soupeřů nemá, důvěřuje FIA
Generální ředitel McLarenu Jonathan Neale říká, že jeho tým bude důvěřovat FIA, která má vydat finální verdikt ohledně toho, zda je zadní křídlo Mercedesu v souladu s pravidly.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren se zadním křídlem Mercedesu problémy na rozdíl od soupeřů nemá, důvěřuje FIA
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
McMatej
08:52 21.03.2012 XXXJá bych si tou legálností tak jistý nebyl.
V pravidlech je výslovně uvedeno: "S výjimkou součástí nezbytných pro nastavení popsané článkem 3.18 (DRS) je každý systém, zařízení, nebo procedura vozu, který využívá pohyby jezdce jako prostředek ke změně aerodynamických charakteristik vozu, zakázán."
Díra, kterou odkryje zvednutá klapka, by se dala nazvat systémem nebo zařízením, které ovlivňuje aero. Je to jen o úhlu pohledu.-
-
Mynona
09:50 21.03.2012 XXXPohyb klapky není pohyb jezdce, takže nechápu co to má s tím společného ? Naopak je to velmi chytré řešení, kdy jezdec spolu s povolenou činností spouští sekundární funkci. Mclaren o tom ví z minulosti své, např. ty jejich dvojíté páčky pod volantem ... Chápu zakázat zakrývání nějaké trubky kolenem nebo rukou, protože to pilota odvádí od jeho hlavní činnosti a to je řízení vozu. Takže to bylo i nebezpečné, ale tady nic takového nehrozí, proto je to chytré řešení.
-
-
lordmystic
08:08 21.03.2012 XXXhornerovu a potažmo celému red bullu rostou stále větší a větší křídla, snaží se zasahovat i do rozhodování fia. red bull očividně v poslední době není tak zkostnatělá stáj jako ferrari, začínají přebírat po ferrari místo co se táká vlivu na vlastní dění ve f1. není to rozhodně pozitivní. na druhou stranu jsou v red bullu asi hodně rozčarovaní že nemají nejrychlejší auto, mohlo by se prodat méně limonád a to by byl velký problém. to je jejich jediný cíl kterému podřizují všechno a je to hodně okaté :( -
Hr3bec
07:52 21.03.2012 XXXPřesně tak. RedBull by měl raději mlčet po tom co se provalilo to s novou Concordskou smlouvou. Když odešli z FOTA, bylo jasné, že to nebude jen tak....a hle mame tu RBR a Ferrari s přednostním právem na koupi akcií F1! Tohle je megalomansky podraz a doufám, že si ostatní nenechají od těchto dvou kadit na hlavu!
Na druhou stránku to co všichni chceme jsou souboje, vyrovnané pole od prvního až po posledního jezdce. A v tomhle bodě má pravdu. Pro velké týmy nebude problém to vymyslet a zaplatit vývoj třeba i jen pro využití v druhé půlce sezony. Ale ty menší a malé do toho nepůjdou, protože to 100% zakážou na další rok a oni ty finance potřebujou na normální upgrady.
Ale asi není spravedlivé východisko pro všechny...Mercedes na něco kápl a ikdyž se toto řešení může vyložit dvouma způsoby chce to před nima smeknout a osobně bych jim to nezakazoval. Takže to dopadne, že se to povolí a bude honba ostatních týmu. Bohužel, nebo bohudík....je to F1 a ta bude vždy o financích a vývoji-
ERacer
08:02 21.03.2012 XXXMercedes to legální má Ros Brawn není žádný hlupák aby se nějakým způsobem neujistil. Takže ten systém má a bude mít zelenou i nadále. Tady jde jen o to že Red Bull si s tím systémem neví rady tak to zkouší touto cestou. Lotus chápu, není to extra zazobaný tým tak to prostě chtějí odstřelit. Ale jak se zdá jejich vozy jsou i nyní rychlejší na jedno kolo než vozy Mercedesu. Ale tohle se jedná Red Bullu, ti prostě s tím tápou. Ale zrovna Red Bull...po tom všem...
-
-
ERacer
07:39 21.03.2012 XXXZrovna Horner si bude stěžovat ,že to bude časově a hlavně "finančně" náročné. Ten tým který utrácí v celé F1 snad nejvíce, vystoupil z FOTA aby se nemusel koukat na rozpočtové stropy a ještě byl prosit u FIA o zvýhodnění v nové concordské smlouvě. To jsou takové kecy všechno. Jde mu jen o sebe, protože ví že v kvalifikacích mají utrum před Mercedesem, protože Newey je na tyto inovativní systémy krátký. A McLaren to neřeší ,protože už něco podobného mají.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek