DISKUZE K ČLÁNKU Co stojí za rychlosti Lotusu E20? Zkvalitnění výroby a optimalizace vnitřního proudění

Technický ředitel Lotosu James Allison hovoří o rychlosti svého týmu a o tom, v čem je letošní vůz E20 lepší než jeho předchůdce Renault R31. Pochvaluje si také práci a zpětnou vazbu Kimiho Räikkönena, který se letos vrací do Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co stojí za rychlosti Lotusu E20? Zkvalitnění výroby a optimalizace vnitřního proudění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 10.03.2012 13:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • hmmm

    XXX
    On snad někdo někdy tvrdil, že chlastá denně nebo moc nebo co jako? Kimi je, jako řada jiných Finů, abstinent, dokud nejde pařit. Pak to ale umí pořádně roztočit. Víc než většina ostatních pilotů. 11

    Vypadá to, že se Kimi s Lotusem nerozhodl špatně, tak ať mu to jezdí! 01 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu