DISKUZE K ČLÁNKU Fry o pull-rod zavěšení Ferrari F2012

Ve Formuli 1 se po dlouhých třinácti letech díky Ferrari znovu na předním zavěšení objevil pull-rod, který byl typický pro monoposty s nízkým nosem. Technický ředitel Pat Fry k němu pro Autosport přidal několik svých postřehů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fry o pull-rod zavěšení Ferrari F2012

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 15.02.2012 11:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomur

    XXX
    Článek stručný, ale výstižný 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chuckie

    XXX
    F1 byla vždycky "hledačem" nových technických řešení a jednou z prvních disciplín, která takové inovace zaváděla, takže nám nezbývá než počkat, jak se to Ferrari celé povede vyladit... Osobně jim držím palce 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      XXX
      Ferrari taky držím palce, ale je třeba podotknout, že pull-rod v žádném případě není novým řešením, spíš je krokem zpět v historickém vývoji. F1 přešla k push-rodu především pro jeho lepší mechanické vlastnosti, teď je víc rozhodující aerodynamika, tak se k tomu vrací...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ak to tvrdí Pat, tak ho treba rešpektovať. Je to revolučná zmena, oproti tomu čo mali doteraz a nemali s tým prakticky skúsenosti pri vyladení a vybalansovaní a okrem toho, že mali pri predsezónnych testoch aj iné úlohy, tak vcelku to auto sa im podarilo dobre oživiť, ak Fernando v 3. deň dosiahol najlepší čas. Treba si počkať ako uvedenú prácu dokončia a ako bude pripravené F2012 ku kvalifikácii a závode v Melberne. Dovtedy všetko dobré ! 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

GP ITÁLIE: Prohlášení po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

GP ITÁLIE: McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

GP ITÁLIE: Red Bull dál tápe, trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Dominance Red Bullu se vytrácí

Přijde Red Bull o vedení? Marko označil výsledek GP Holandska za alarmující, reaguje na to i Max

Charles Leclerc byl svým umístěním příjemně překvapen

PROHLÁŠENÍ po závodě: Nadšení, zpytování a odhodlání se zlepšit

Lewis Hamilton se pokoušel minimalizovat ztrátu, nakonec mu nejrychlejší kolo nevydrželo

GP HOLANDSKA: Norris topí pod kotlem, domácímu idolu nedal šanci

Lewis Hamilton určitě cítí obrovské rozčarování

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Špička čeká tuhý boj, ostatní se chtějí poprat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama