DISKUZE K ČLÁNKU Technický ředitel McLarenu obhajuje "efektivní" DRS

Technická novinka loňské sezóny Formule 1 - systém pro snížení odporu (DRS) je podle technického ředitele McLarenu Paddyho Lowa "levným, snadným a efektivnějším" způsobem pro zlepšení předjíždění a zvýšení atraktivity závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Technický ředitel McLarenu obhajuje "efektivní" DRS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 05.01.2012 11:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2012 13:49
Podle mě ta doba rozhodně není pryč. Bylo to… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 05.01.2012 11:28
Ty sprinty jsou jen jedna z věcí, s kterými… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • ERacer

      XXX
      Okruhy be se měli určitě řešit, ale jak chceš řešit pneu když se každý rok zavádějí nová pravidla...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        Souhlasím, pravidla se mění až příliš často ale ať jsou pravidla jaká jsou vše je v černém zlatu. Nevím třeba udělat pneu s kterým můžou jed celý závod naplno, šetření pneu znamená jen to že musí jed pomalu tudíš nezávodí jen krouží. Určitě se dá vymyslet pneu které zajistí atraktivitu závodů bez toho aby je museli šetřit. Letos od půli sezóny tými zjistili kdy pneu mají bod zlomu a bylo po taktizování, opět zajížděli + - ve stejnou dobu do boxů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          XXX
          Osobně nemyslím že vše je jen v pneumatikách, dokonce bych odhadnul, že aerodyn. má vliv větší. Každopádně odevzdání pozice skrz DRS a jízda na údržbu pneumatik závody z mého pohledu silně zneatraktivňuje. 02
          I z mého pohledu by měl pilot F1 mít možnost jet co nejvíc na maximum, žádná endurance race...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu