DISKUZE K ČLÁNKU Týmům se daří omezovat výdaje, nejvíce utrácí Ferrari

Podle posledních údajů nejnovějšího vydání "Business Book GP" nejvíce ve Formuli 1 utrácí Ferrari, s nejmenším rozpočtem naopak bojuje HRT.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmům se daří omezovat výdaje, nejvíce utrácí Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 03.05.2011 13:37 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    U Ferrari je to logické ! Oni si všetko vyvíjajú sami, včetne motoru, preto majú logicky najvyšší rozpočet. Ferrari totiž nie je Lego, ktoré sa skladá od viacerých dodávateľov tak, ako to robia ostatné tímy. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      TO je celkem velký nesmysl. Všechny týmy si staví šasi samy z dílů vyrobených ve vlastní režii nebo dodaných (i u Ferrari je spousta takových dílů).
      rozdíl je jen u motorů a možná u převodovek. Vývoj motorů je ale veškerý žádný, takže žádné dolary navíc to Ferrari nestojí, naopak ještě realizuje zisk z dodávek motorů pro ostatní týmy. U převodovek platí totéž, kdo si převodovku sám nevyvine, stejně za ni zaplatí dodavateli a nic moc na tom neušetří. Týmům se oplácí vzít už vyvinuté převodovky a své lidské zdroje použít někde jinde.

      Ferrari je velmi zkostnatělé a neefektivní ve využívání svých zdrojů. Mě velice mrzí, že se před dvěmi lety nepodařilo Mosleymu prosadit rozpočtové stropy, F1 by díky nim byla výrazně dál v efektivitě i v podívané. Hlavně by přinutily šetřit i týmy, které mají nesmyslně vysoký rozpočet a nechovají se racionálně.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        Ferrari nie je zkostnatelé, lebo od dôb Enza, ktorého som osobne poznal v ňom panuje rodinná atmosféra, čo je rituál, ktorý človek s inou mentalitou môže veľmi ťažko pochopiť, pritom ten tím pracuje na plné obrátky a to je hlavným úspechom Ferrari. Peniaze sú okrúhle, preto sa ľahko rozkotúľajú, preto presadzovať dáke stropy pre výdavky neprešlo a ani nikdy v F1 neprejde ! A ak, tak sa bude obchádzať. 14

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • pidros

    XXX
    Kdo na to nemá, ať jezdí GP2, nebo F3.Ubylo by pojízdných šikan jako Hispanie a Marusja.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000598

    uzivatel000598

    XXX
    no to je ale pěkná hloupost...vyzývatk ke snižení nákladů Lotus který ma sotva třetinu rozpočtu ferrari... 12 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      XXX
      Mluvis mi z duse. Omezovani ano, ale logicky. Az snizi rozpocet tym, ktery utraci nejvic, pak budou muset snizit i ostatni. Na co by utraceli u lotusu min, kdyz ani ted nedosahuhou rozpoctu ferrari... to je samozrejme nelogicky. A to same se tyka red bullu. Neni duvod to omezovat, kdyz by se tim dostali do nevyhody vuci ferrari...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      Přesně tak, pokud někdo utrácí 500 milionů je logické že může snižovat náklady a šetřit, pokud někdo hospodaří s desetinou této sumy je snad logické že není kde šetřit a naopak pokud peníze sežene tak je investuje. Pokud chtějí omezovat finane musel by být strop pro všechny týmy stejně vysoký, což bya se ovšem TOP týmům asi nelíbylo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    zeto: ze te to bavi si cestinarskym hnidopisstvim lecit komplexy i tady. Nechybi ti nahodou par cm a na konci vety otaznik? 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      XXX
      Možná jsis toho nevšiml, ale příspěvky nikomu neopravuji, protože je to netová diskuse a důležité je sdělení, ne gramatika. Ale článek by měl být, v rámci možností, správně. Že to byla chyba dokazuje to, že je to v článku opravené. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • zeto

    XXX
    Větší polovinu - je tohle opravdu nutné. 20

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama