DISKUZE K ČLÁNKU Nadšený Rosberg: Zavedení nastavitelných křídel - zřejmě nejlepší nápad v historii F1

Zavedení nastavitelných zadních křídel bylo dle Nica Rosberga tím nejlepším nápadem v historii Formule 1, protože letos významně pomohl okořenit závody.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nadšený Rosberg: Zavedení nastavitelných křídel - zřejmě nejlepší nápad v historii F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 20.04.2011 07:49 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Gregorius

    XXX
    Stává se to docela často cve středu pole, v Číně si to třeba takto několikrát vyměnili Webber s Perezem a Kobayashi se Schumacherem, mezi sebou jezdci STR a FI. 04
    Ten argument o zvýhodnění jezdce vzadu je naprosto nesmyslný, přesně jak píšeš, nic ti nebrání to předjíždějícímu v dalším kole oplatit 04 Mám jen pocit, že na špici se do předjíždění i s DRS moc nehrnou... 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BigMasterSabre

    XXX
    Tak on to byl takový logický krok - vzhledem k tomu jak je důležitá aerodinamika u nynějších monopostů se muselo vymyslet něco, co by nevýhodu v podobě "špinavého" vzduchu za monopostem před vámi odstranilo. Ale to už se tady taky milionkrát rozebíralo - snížit aerodinamický přítlak a zvýšit mechanický, tohle je taková oklika. Ale myslím si že účel to splnilo, navíc bylo vidět (Button a Hamilton), že pokud jsou monoposty podobné nebo stejné, pak to pouze umožní dotáhnutí se na "dostřel" a né bezproblémové předjetí. Myslím si že to byl dobrý vývojový krok. Ještě jsem zvědavý, jak to bude vypadat, až se zvýší kapacita KERSu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000674

    uzivatel000674

    XXX
    nico si asi dela srandu ne? co je zabavne na tom, ze jezdec ketry je druhy ma evidentni vyhodu? vsak je to nefer..stejne ty pneu..to je kamalita F1..ano, zavody jsou zabavne, ale tohle neni F1...paklize je lotus o pet sekund rychlejsi nezli Ferrari tak at ma ten gumy ty a ten ony tak je to blbost.

    chapu nicka ze se mu to libi..soucasna F1 je presne pro tyto playstationove jezdce..a to zadni kridlo je proste EPICFAIL. neni spravedlive..je dementni. FOM a FIA by meli nalezst lepsi zpusob jak predjizdet a ne umelejma prvkama ktery jsou nefer k tomu kdo jede v predu..ted jeste ty pneu v QUA kdy bude lepsi skoncit v druhe casti qua a usetrit gumy..jako Webber.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Nico okrem DRS zabudol na KERS ! 18 Oba sú dobré ak v aute F1 fungujú a pilot ich využíva !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Proti DRS je jednoduchá obrana, nenechat se dojet na méně než 1 s. A pokud tě někdo v závodě dojede, tak si tu výhodu zaslouží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      XXX
      Křídlo se mi na první pohled takynelíbilo, ale je to tak - když Tě někdo dojede, tak ať má možnost Tě předjet. A jestli jsi nas...štvanej, že Tě někdo předjel, drž se ho a použij křídlo o kolo dál Ty.
      Hele, stalo se to vůbec, aby někdo byl předjet pomocí DRS a kolo zpět to vrátil? No asi ne a pochybuju o té situaci. Během závodu se mění tolik proměnných...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    Za mě palec nahoru. Závody jako jsou letos už tu dlouho nebyly. Dřív se závodilo snadněji protože auto vzadu mělo opravdu výhodu. Dnes už tu výhodu nemá, naopak je spíš znevýhodněno a tak se to musí uměle řešit. A řešení pomocí DRS mi přijde celkem funkční. Ne vždy znamená jasné předjetí. Hodně záleží na pneumatikách. Nyní konečně týmy riskují a jezdí na více zastávek protože vědí, že se přes pomalejší jezdce opravdu mohou dostat. Proto je letos vidět tolik předjíždění a adrenalinových momentů.
    Nickovi se tudíž nedivím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000200

    uzivatel000200

    XXX
    Jen by mě zajímalo, kdo mu toto prohlášení napsal 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Sorry pánové co tady kritizujete, ale já musím s souhlasit. Závody jsou vzrušující a baví mě na ně koukat od začátku do konce, to se s posledními roky kdy jsem často vypínal po startu a vracel se na poslední kola, nebo někdy když jsem závod ani nesledoval nedá srovnávat. Možná si to někdo nedokáže přiznat, ale je to tak.

    Samozřejmě že bych byl radši kdyby to šlo bez zvyhodnění auta které předjíždí, ale dokud někdo nevymyslí auto které dokáže udržet stopu v zatáčce za jiným autem a následně na rovince získat potrebnu aerodynamickou výhodu na předjetí, je tohle dobrý kompromis. Je to rozhodně lepší když je menší výhoda a existují souboje, než když neexistují žádné a vidíme závody vláčků.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sinergy

    XXX
    Nedivím se že je Rosberg nadšený po poslední velké ceně - ovšem jak by reagoval pokud by zadní křídlo neustále nefungovalo jako u jeho stájového kolegy? 03 ono neni všechno zlato co se třpytí a jak už zde bylo psáno tato technika zlehčuje nutnost závodního umění jezdců. Pak je do jisté míry jasné že méně kvalitním jezdcům to připadá atraktivnější 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tra

    XXX
    Pro Nica to dobré asi je. Nikdy mne moc nepřesvědčil, že umí předjíždět - bojovat. Rychlá kola určitě jo, ale předjet ? Dneska to mají všichni mnohem jednodušší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lucker

    XXX
    myslíš Nico? Nepřijde mi to moc sportovní spíše podvod na jezdce 05 Je to potom nerovnoměrný boj05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama