Týmu, který monopost vyvíjí pouze na počítačích pomocí CFD, aniž by strávil jedinou minutu ověřením svého modelu v aerodynamickém tunelu, nebudou stačit podle Glocka pouze novinky: "Každý doufal, že na tom z hlediska rychlosti budeme lépe. Očividně tomu tak ale není. V Turecku, až nasadíme vylepšení, bychom na tom měli být lépe, doufáme v to.
Novinky ale budou mít všichni, takže to nebude nic převratného. Z celkového hlediska to není ideální. Pro tým to není dobrý situace, musíme si ujasnit fakta a některé věci vyřešit a pak se zkusit pohnout kupředu," uvádí pilot Virginu pro Autosport.
Podle něj je nyní prioritou získat větší pomoc od bývalého technického ředitele Renaultu Pata Symondse, který nyní pracuje v roli konzultanta týmu: "Momentálně budujeme infrastrukturu a to zabírá spoustu času. Potřebujeme více zkušenějších lidí. Chceme to změnit a věci s ohledem na budoucnost vylepšit.
Doufám, že nám [Symonds] trochu pomůže a o něco lépe nás nasměřuje. To potrvá. Nestane se to během několika týdnů či dvou měsíců, na to je třeba více času."
V čem je podle Glocka nyní problém? "Nejsem specialistou na aerodynamiku, takže momentálně můžu říct jen to, že nemáme dostatek přítlaku a Nick [Wirth] na tom musí se svým týmem zapracovat. Základní koncept není špatný. Dá se s tím jezdit, vyvážit - ale zkrátka nemá dostatek přilnavosti. Je to celkem jednoduché - chybí nám přítlak. "