DISKUZE K ČLÁNKU Webberovi se nastavitelné křídlo nelíbí: Co se bude dít v Eau Rouge?

Mark Webber dnes pro Autosport kritizoval novinku letošní sezóny - nastavitelné zadní křídlo. Krom zbytečné práce v kokpitu se obává i o bezpečnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webberovi se nastavitelné křídlo nelíbí: Co se bude dít v Eau Rouge?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 23.03.2011 18:53 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RST

    XXX
    To bude vyhovovat Schumimu. Vždycky si rád hrál s tlačítky, k tomu si povídal s týmem po vysílačce a ještě tam sázel jeden best lap za druhým 11. Už nevím, který pilot to byl, ale když na něj tým promluvil po rádiu v zatáčce, tak to nabořil 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • xsarahdi

    XXX
    no ono je mi veľmi podozrivé, že vyplakávajú ohľadne zadného krídla iba Vettel a Weber...
    majú z niečoho strach a zadné krídlo to nieje...niečo nemajú zmáknuté ako Ferrari ALEBO Mclaren...možno tie páčky u nich sú podstatne lepšie...
    ak sa ti to nepáči nepoužívaj...nikde nieje v pravidlách,že to musíš používať...tak ako KERS...nechceš nepoužívaj

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Úplne súhlasím s názorom, že terajší piloti sú príliš mäkkí a neustále sa im ustupuje. Aj Gerhard Berger jasne povedal, že ak niekto to nechce používať, tak to používať nemusí. Je to všetko o zručnosti a to vytvorí rozdiel medzi tými zručnejšími a menej zručnými, za ktoré tí menej zruční zaplatia, hoci budú mať aj kvalitnejšie auto. Sú predsa veľmi dobre všetci platení za tento šport, preto sa musia na kvalifikáciu aj závod sústrediť, aby odviedli svojich 100% a auto za nich nevyhrávalo preteky !
    18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000221

    uzivatel000221

    XXX
    Já s ním nesouhlasím, zejména v tom co říká o kvalifikacích. Ano, ovládat tolik systémů je těžké, ale je to nejmodernější auto, žádnej NASCAR. Navíc se tu v kvalifikacích otvírá prostor pro chybu pilota, čili je vetší pravděpodobnost že na startovním roštu nebudou jednobarevné řady. A to se mi líbí.
    Ne, opravdu nechci vidět v Eau Rouge další smrtelnou nehodu (Stefan Bellof), ale kdo zvedne křídlo dřív bude stát na roštu výš. Nebo bude rychejší držet křídlo otevřené a ubrat? O tom podle mě závodění je.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FerAlo

    XXX
    však nikdo ho nenutí DSR používat.. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Souhlasím, že tohle riziko divákovi nepřináší nic, tak je mi divné, že v dnešní opatrné době křídlo nezakážou používat jinde než na vyhrazené rovince.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000342

    uzivatel000342

    XXX
    Myslím si že kdyby se na DRS a Kers vybodli a namísto toho zavedli opět manuální řazení, tak by to dopadlo mnohem lépe. Nelíbí se mi jak dělají z těchto monopostů takové elektronické hračky. Dříve nebylo na volantu tlačítko skoro žádné, dnes můžou piloti nastavovat milióny věcí přímo při závodě a volanty vypadají spíše jako něco co vypadlo Pickardovi při přistávání s Enterprise. Myslím si že už to opravdu přehánějí.....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dawes

    XXX
    No to bude na h***o Eau Rouge bez plného plynu 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Nevím jak ostatním fanouškům, ale mě už došla trpělivost.

    Páni jezdci, pokud na to nemáte koule, jděte hrát kulečník, tam do nich můžete šťouchat na stole. Tohle už je opravdu trapné...

    Orchestr jezdců:

    A všichni sborově pláčeme na tři: jedna, dva, tři...

    EAU ROUGE nepůjde projet na plný plyn búuuuuuuu 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cenich

      XXX
      Pán je velkej chytrák, kterej ví do detailu, co řídit F1 za takových okolností obnáší. Inu, komu čest, tomu čest!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Passin

      XXX
      Sice jsem fanda jineho tymu, ale s tim musim souhlasit. V zavodech vyuzit nastavitelne kridlo na urcitych mistech a za urcitych okolnosti ANO, ale v kvalifikaci vsude? Proc? Ja bych to v kvalifikaci zakazal uplne, je to k nicemu a navic to dle me opravdu muze byt nebezpecne. Prijit o znacnou cast pritlaku na zadi v nevhodnou chvili muze byt opravdu problem.
      Rad vydim, kdyz se predjizdi zatacka co zatacka, ale nerad vydim, ze nekdo vyletne z trati kvuli technickemu problemu. Samozrejme, ze k tomu musi zmacknout tlacitko jezdec, ale pokud bude nucen jej drzet co nejvice, tak uz tolik nebude zalezet na jezdci.
      Jsem zvedav, zda toto pravidlo vydrzi alespon do pulky sezony ve stejnem zneni jako je nyni.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000481

        uzivatel000481

        XXX
        Je to systém jako každý jiný. Pointa je naučit se ho používat ve chvílích kdy může pomoci a ve chvílích kdy je kontraproduktivní ho nechat spát. Nic dalšího v tom není. Neni to o nic nebezpečnější jako snažit se trefit brzdný bod před zatáčkou. Myslím že v historii byly monoposty daleko složitější na ovládání a jelo se. Pokud tehdy každá větší chyba znamenala smrt, tak o čem se vlastně dnes bavíme? Jestli má tento systém znamenat, že rozdělí jezdce na odvážnější a konzervativnější a udělá to mezi nimi rozdíl pár desetin podle toho kdo bude mít odvahu tento systém využít na maximum tak jen dobře...

        Nezlobte se na mě, ale podle mě jízdu na hraně už dnes ve formuli nevidíme a jízda na okruzích kde ani chyba jezdce není potrestána jelikož výběhové zóny jsou vyasfaltované atd adt směřuje přesně k tomu co tu teď slyšíme. Jezdci si zvykli, že pokud zapláčou tak se jim uhne a podle mě ta hranice kam až by se mělo uhybat je překročena

        Podle mě má každý jezdec tréningy před závodem aby si našel limity a dostatečně se připravil na závod a kvalifikaci.

        Můj názor je takový, že pokud člověk dělá jakoukoliv práci tak má právo ji dělat za podmínek které existují a nebo odejít pokud to překračuje meze toho co je schopný akceptovat. Pokud jezdec nesouhlasí s pravidly sportu má podle mě možnost odejít a ne dělat ty zlé z ostatních. Rád bych viděl ankteru kolik % fanoušků vnímá dnešní jezdce za změkčilé. Myslím že by to bylo hodně zajímavé...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama