DISKUZE K ČLÁNKU Webberovi se nastavitelné křídlo nelíbí: Co se bude dít v Eau Rouge?

Mark Webber dnes pro Autosport kritizoval novinku letošní sezóny - nastavitelné zadní křídlo. Krom zbytečné práce v kokpitu se obává i o bezpečnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webberovi se nastavitelné křídlo nelíbí: Co se bude dít v Eau Rouge?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 23.03.2011 18:53 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RST

    XXX
    To bude vyhovovat Schumimu. Vždycky si rád hrál s tlačítky, k tomu si povídal s týmem po vysílačce a ještě tam sázel jeden best lap za druhým 11. Už nevím, který pilot to byl, ale když na něj tým promluvil po rádiu v zatáčce, tak to nabořil 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • xsarahdi

    XXX
    no ono je mi veľmi podozrivé, že vyplakávajú ohľadne zadného krídla iba Vettel a Weber...
    majú z niečoho strach a zadné krídlo to nieje...niečo nemajú zmáknuté ako Ferrari ALEBO Mclaren...možno tie páčky u nich sú podstatne lepšie...
    ak sa ti to nepáči nepoužívaj...nikde nieje v pravidlách,že to musíš používať...tak ako KERS...nechceš nepoužívaj

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Úplne súhlasím s názorom, že terajší piloti sú príliš mäkkí a neustále sa im ustupuje. Aj Gerhard Berger jasne povedal, že ak niekto to nechce používať, tak to používať nemusí. Je to všetko o zručnosti a to vytvorí rozdiel medzi tými zručnejšími a menej zručnými, za ktoré tí menej zruční zaplatia, hoci budú mať aj kvalitnejšie auto. Sú predsa veľmi dobre všetci platení za tento šport, preto sa musia na kvalifikáciu aj závod sústrediť, aby odviedli svojich 100% a auto za nich nevyhrávalo preteky !
    18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000221

    uzivatel000221

    XXX
    Já s ním nesouhlasím, zejména v tom co říká o kvalifikacích. Ano, ovládat tolik systémů je těžké, ale je to nejmodernější auto, žádnej NASCAR. Navíc se tu v kvalifikacích otvírá prostor pro chybu pilota, čili je vetší pravděpodobnost že na startovním roštu nebudou jednobarevné řady. A to se mi líbí.
    Ne, opravdu nechci vidět v Eau Rouge další smrtelnou nehodu (Stefan Bellof), ale kdo zvedne křídlo dřív bude stát na roštu výš. Nebo bude rychejší držet křídlo otevřené a ubrat? O tom podle mě závodění je.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FerAlo

    XXX
    však nikdo ho nenutí DSR používat.. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Souhlasím, že tohle riziko divákovi nepřináší nic, tak je mi divné, že v dnešní opatrné době křídlo nezakážou používat jinde než na vyhrazené rovince.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000342

    uzivatel000342

    XXX
    Myslím si že kdyby se na DRS a Kers vybodli a namísto toho zavedli opět manuální řazení, tak by to dopadlo mnohem lépe. Nelíbí se mi jak dělají z těchto monopostů takové elektronické hračky. Dříve nebylo na volantu tlačítko skoro žádné, dnes můžou piloti nastavovat milióny věcí přímo při závodě a volanty vypadají spíše jako něco co vypadlo Pickardovi při přistávání s Enterprise. Myslím si že už to opravdu přehánějí.....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dawes

    XXX
    No to bude na h***o Eau Rouge bez plného plynu 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Nevím jak ostatním fanouškům, ale mě už došla trpělivost.

    Páni jezdci, pokud na to nemáte koule, jděte hrát kulečník, tam do nich můžete šťouchat na stole. Tohle už je opravdu trapné...

    Orchestr jezdců:

    A všichni sborově pláčeme na tři: jedna, dva, tři...

    EAU ROUGE nepůjde projet na plný plyn búuuuuuuu 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cenich

      XXX
      Pán je velkej chytrák, kterej ví do detailu, co řídit F1 za takových okolností obnáší. Inu, komu čest, tomu čest!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Passin

      XXX
      Sice jsem fanda jineho tymu, ale s tim musim souhlasit. V zavodech vyuzit nastavitelne kridlo na urcitych mistech a za urcitych okolnosti ANO, ale v kvalifikaci vsude? Proc? Ja bych to v kvalifikaci zakazal uplne, je to k nicemu a navic to dle me opravdu muze byt nebezpecne. Prijit o znacnou cast pritlaku na zadi v nevhodnou chvili muze byt opravdu problem.
      Rad vydim, kdyz se predjizdi zatacka co zatacka, ale nerad vydim, ze nekdo vyletne z trati kvuli technickemu problemu. Samozrejme, ze k tomu musi zmacknout tlacitko jezdec, ale pokud bude nucen jej drzet co nejvice, tak uz tolik nebude zalezet na jezdci.
      Jsem zvedav, zda toto pravidlo vydrzi alespon do pulky sezony ve stejnem zneni jako je nyni.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000481

        uzivatel000481

        XXX
        Je to systém jako každý jiný. Pointa je naučit se ho používat ve chvílích kdy může pomoci a ve chvílích kdy je kontraproduktivní ho nechat spát. Nic dalšího v tom není. Neni to o nic nebezpečnější jako snažit se trefit brzdný bod před zatáčkou. Myslím že v historii byly monoposty daleko složitější na ovládání a jelo se. Pokud tehdy každá větší chyba znamenala smrt, tak o čem se vlastně dnes bavíme? Jestli má tento systém znamenat, že rozdělí jezdce na odvážnější a konzervativnější a udělá to mezi nimi rozdíl pár desetin podle toho kdo bude mít odvahu tento systém využít na maximum tak jen dobře...

        Nezlobte se na mě, ale podle mě jízdu na hraně už dnes ve formuli nevidíme a jízda na okruzích kde ani chyba jezdce není potrestána jelikož výběhové zóny jsou vyasfaltované atd adt směřuje přesně k tomu co tu teď slyšíme. Jezdci si zvykli, že pokud zapláčou tak se jim uhne a podle mě ta hranice kam až by se mělo uhybat je překročena

        Podle mě má každý jezdec tréningy před závodem aby si našel limity a dostatečně se připravil na závod a kvalifikaci.

        Můj názor je takový, že pokud člověk dělá jakoukoliv práci tak má právo ji dělat za podmínek které existují a nebo odejít pokud to překračuje meze toho co je schopný akceptovat. Pokud jezdec nesouhlasí s pravidly sportu má podle mě možnost odejít a ne dělat ty zlé z ostatních. Rád bych viděl ankteru kolik % fanoušků vnímá dnešní jezdce za změkčilé. Myslím že by to bylo hodně zajímavé...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama