DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - První den v Barceloně nejrychlejší Red Bull (+foto)

V pořadí třetí společné testování všech týmů Formule 1 dnes začalo v Barceloně. Krom domácí Hispanie již všechny jezdí s novými vozy. Jak probíhal první den?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zprávy z testů - První den v Barceloně nejrychlejší Red Bull (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 18.02.2011 21:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 18.02.2011 14:27
aspoň Button nebude mít problém je zahřát 03 »
» uzivatel000575 (Hlasoval 1 člověk) 18.02.2011 14:52
jejda copak se tomu Kamuiovi stalo?? 09 »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 18.02.2011 14:56
došlo palivo... jo a jinak Sauber jezdí bez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Chci vidět ostrou HRT! 14 A koukám na fotkách nikde. Určitě se ale dočkáme 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000417

    uzivatel000417

    XXX
    Alonso sice druhej čas, ale odstup na jedničku 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lukas

      XXX
      Tak ona je otazka co vsechno pouzival Vettel behem toho kola, na cem jel a kolik mel v nadrzi.

      Pokud to stejny co Alonso tak je to v ..... :D

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000417

        uzivatel000417

        XXX
        Jo to vůbec nezpochybňuju, jen se mi líbil odstup který činil: 1.111 04 Jinak časy který teď jezděj vůbec nic nevypovídaj, až tak první kvalifikace, závod. Potom se dá trochu odvodit, kdo jak na tom je.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Aj vitalij sa chytil. gratulujem !

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    zasa si ma dostal ... 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000369

    uzivatel000369

    XXX
    no, já se nechci dloubat ve znalostech jednotlivých dopisovatelů, ale pan "kix" co se týče top 4 nebo 5 asi není zcela v realitě.... 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Tá zdvojená podlaha sa Toro Rosso na STR6 zrejme vydarila, lebo urobili po Ferrari druhý najlepší čas.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000568

    uzivatel000568

    XXX
    Limonady jenom 23 kol ?? Maji nějaky problemek ?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Já tě nechápu proč pořád srovnáváš časy?, tady se testuje.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Predsa v tabulke je jasne uvedený čas a počet kôl a to je krytériom aj pri testoch, ak by si to nevedel !

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Nikde není uveřejněno kolik kdo měl paliva (a taky se to nikdo nedoví) v nádrži nebo kdo co přesně testoval (spolehlivost, sběr dat pneu, atd.). Časy jsou tudíš jen orientační a nemají vypovídající hodnotu. Dokud nebude po první kvalifikaci či nejlépe po prvním závodě nebudeme vědět jak na tom všichni jsou. Dá se říct že až po třetím závodě je tak trochu jasné kdo se jak dobře připravil na nadcházející sezónu. do té doby jsou to pouze dohady. Takže jen hádáš a nemáš správné informace. Měl by ses víc zajímat o F1.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000575

    uzivatel000575

    XXX
    jejda copak se tomu Kamuiovi stalo?? 09

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Tomu McLarenu se dost divím. Podle toho kde ty výfuky teď mají, z nich musí ten horký vzduch skončit neodvratně na zadních gumách, což jim k životnosti asi nepřidá. 15

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • petis

      XXX
      Napadlo mě přesně to samé, ale předpokládám, že jsou dost chytří na to aby s tím počítali a měli pro to nějaké řešení. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • g0dlike

        g0dlike

        XXX
        aspoň Button nebude mít problém je zahřát 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kspeed

          XXX
          No ono to funguje trochu jinak, aby pneumatiky mely prilnavost, musi byt optimalne zahraty, standardne se toho docili geometrii zaveseni, jako odklon, popr. sbihavost (na zadni naprave), to znamena, ze v pneumatice vznikne treni, coz zvysuje teplotu ale i znamena opotrebeni, pokud Mcl. nejde cestou, ze misto mechanickym "zahravanim" pneu je zahrava spalinama - tim mensi opotrebeni....

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu