DISKUZE K ČLÁNKU Paffett blíže o rozhodnutí McLarenu odložit testování nového vozu MP4-26

Rezervní pilot McLarenu Gary Paffett pro Autosport blíže popisuje okolnosti rozhodnutí týmu odložit testování nového vozu. Rozhodnutí podle něj padlo již dávno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paffett blíže o rozhodnutí McLarenu odložit testování nového vozu MP4-26

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 19.01.2011 09:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 17.01.2011 20:11
Určitě to nebude ten primární důvod. (Jinak… »
» uzivatel000286 (Hlasovali 2 lidé) 19.01.2011 09:17
Argumenty jsou dost přesvědčivé, ale je tu pořád… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 16.01.2011 21:58
Testovali v Abú Zabí spolu s ostatními. A ano,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Pokud se pneumatiky tak moc změnili proč je McLaren testuje na starém voze a ne na novém? Pokud je výhodné (tak jak to tvrdí všichni z McLarenu) testovat se starým vozem dřív než začnou testovat s novým proč to nedělají i ostatní? (počítám že u konkurence nedělají jen kafe). Jen to vyvolává samé otázky ale pravda může být úplně jiná třeba jim to nejde jak chtějí a jen to těmito nesmysli maskují.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Nezměnil se vůz. Na osvědčeném balíku si konečně vyzkouší finální specifikaci Pirellek, s tou vývojovou verzí z loňského roku to nemělo cenu ani testovat pro závodní piloty.

      Vědí vše o vlivu nastavení MP4-25 na pneumatiky a naopak. Zjistí, co nové pneumatiky vyžadují, v čem jsou odlišné a jak působí na šasi, o němž mají plnou stodolu dat - a dle toho budou ještě moci upravit vývoj MP4-26.

      Těžko říct, jak moc to je nevýhodné začít se starým vozem - je to samozřejmě kompromis a otázka, co za to získám. Týden navíc může být v tomto období hodně (loni Red Bull také vynechal první testy a kam to dotáhl). Velikou důležitost také přisuzují zpětnému srovnání pneumatik při letošní změně dodavatele - a správná práce s pneumatikami bude klíčová.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000286

        uzivatel000286

        XXX
        Argumenty jsou dost přesvědčivé, ale je tu pořád ta otázka proč to nedělají ostatní, říkáš pomohlo to RB, možná to teť pomůže McLarenu ale pokud by to byla přecijen taková výhoda Ferrari by si ji nenechalo protéct mezi prsty, a to samé i Mercedes.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • madizon

    XXX
    na konkurenčnim webu, se píše, že Mcl nepředstaví auto kvůli tomu, aby konkurence nemohla okopírovat agresivní uložení převodovky. Nemáte nějaké info k tomu?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Určitě to nebude ten primární důvod.
      (Jinak odkazy klidně uvádějte, my je necenzurujeme).

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Honza

    XXX
    Mně spíš nejde do hlavy, proč tyhle testy starého vozu s novými pneumatikami neudělali v listopadu v Abu Dhabi jako všichni ostatní. Úroveň přítlaku pro letošní rok byla známá, tak ji mohli nasimulovat už tehdy. To se pneumatiky od listopadu tolik změnily?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      pokud vím, tak finální pneu dostanou týmy teprve teď ve valencii, v Abu Dhabi měli jakousi betaverzi a k té ještě dávali Pirelli poznámky, co vylepšit.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Testovali v Abú Zabí spolu s ostatními. A ano, pneumatiky se od listopadu hodně změnily.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Tohle jsem moc nepochopil: Paffett rovněž odhalil, že sám bude mít na předsezónním testování svůj podíl: "Odjedu ve Valencii jeden den, tedy se starým vozem. Závodní piloti budou testovat po všechny dny s novým monopostem.

    Testy jsou od 1. do 3. února, vůz bude představen 4. února, tak jak mohou dva dny jezdit s novým vozem?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama