Barrichello požádán, aby kvůli KERSu zhubnul

Petr Hlawiczka, 8. prosince 2010, 06:40 Google+

Rubens Barrichello přiznal, že byl týmem požádán, aby před sezónou 2011 snížil svou tělesnou hmotnost. V roce 2009 mnoho pilotů muselo držet diety kvůli dodatečné váze, kterou představovalo nasazení KERSu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Barrichello, Rubens

Barrichello, Rubens | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

S návratem této technologie v roce 2011 problém vyvstává znovu, byť by neměl být tak velký  jako před dvěma lety díky zvýšení minimální hmotnosti vozu a standardizovanému rozložení hmotnosti.

Minimální hmotnost se sice zvýší o 20 kg, jenže veškerou tato hmotnost nebude k dispozici ve prospěch KERS. Něco navíc si vyžádá další zpřísnění bezpečnostních předpisů (například zdvojení lanek uchycujících kola k šasi či vyztužení určitých míst monokoku).

Barrichellova váha se během jeho kariéry pohybovala mezi 70 - 79 kg. Když minulý týden přebíral ocenění Autosportu, prohlásil, že jezdí nejlépe v životě a cítí se tak fit, jako nikdy dříve od svého debutu v roce 1993, kdy mu bylo 20 let. Pro německý Speek Week Barrichello uvedl: "Příští rok se znovu objeví KERS. Inženýři mě proto požádali, abych zhubnul."

rubens

Williams, který je znám svým setrvačníkovým KERSem, který se již dočkal nasazení do reálného provozu v závodním autě Porsche GT3, použije menší a skladnější bateriový systém. "Vše si děláme sami," řekl technický ředitel Sam Michael. "Zvenčí budeme nakupovat pouze baterie."

Vytisknout

Diskuze: Barrichello požádán, aby kvůli KERSu zhubnul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Piquet jr., Nelson

Renault uznává chybu a omlouvá se Piquetům

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  2. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud