Proč Brawnovi přibývající závody dělají starosti

Petr Hlawiczka, 17. září 2010, 06:35 Google+

Ross Brawn řekl, že mu přibývající závody a neustále se rozrůstající kalendář přidělává vrásky na čele. Pokud bude tento trend pokračovat, týmy se brzy dostanou na hranici svých možností.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 17.09. 09:54) Napište svůj názor
Brawn, Ross

Brawn, Ross | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

V příští sezóně nás čeká o celkem 20 závodů, tj. o jeden více než letos (Velká cena Indie). Pro rok 2012 se staví okruh v texaském Austinu ve Spojených státech amerických, kde by chtěl Ecclestone uspořádat hned dva závody, předběžná dohoda je podepsaná s Římem a připravuje se také Velká cena Ruska. Pokud z kalendáře nebude nic vyškrtnuto, už jsme na 24 podnicích.

Šéf závodního týmu Mercedesu sice připustil, že pro F1 a diváky může být taková expanze dobrá, ale pro samotné týmy, inženýry a mechaniky to už únosné být nemusí. Možná to povede k vytvoření dvou interních týmů, které by se střídaly ob závod. Souvisely by s tím ale mnohem vyšší náklady, než by jím Ecclestone za účast v dalších závodech nabídl.

mercedes
Jak budou lidé zvládat větší množství závodů?

"Chceme tyto další závody, protože to je dobré pro Formuli 1, ale začíná to narůstat do kritického stavu, který již lidé nebudou moci zvládnout. Všichni mají své rodiny a 20 závodů představuje spoustu času mimo domov.

Proto si myslím, že budeme muset začít přemýšlet o tom, kolik zbývá lidem času mimo závodní dráhu. Najdeme řešení, musíme to pečlivě promyslet," uvedl Brawn.

Vytisknout

Diskuze: Proč Brawnovi přibývající závody dělají starosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 17.09.2010 09:54 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Cosworth

Cosworth: Red Bull mohl jezdit s našimi motory

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud