Stáj Virgin byla první, která navrhla svůj monopost F1 jen prostřednictvím počítačových simulací, bez testů v aerodynamickém tunelu. Právě tyto úspory měly zajistit konkurenceschopnost i při rozpočtu do 30 milionů USD.
Šéf a spoluvlastník týmu založeného miliardářem Bransonem John Booth nechce prozradit, kolik procent rozpočtu kryje světově známá značka.
V loňském roce se Virgin výborně prezentoval jako sponzor mistrovské stáje Brawn GP, navíc za málo peněz. „Taková možnost se ale pro letošní rok už nenabízela,“ uvedl Booth v reakci na otázku, zda by nebyla pro Virgin lepší spolupráce s nějakým předním týmem.
Bransonova filozofie je ale jiná, vždy se snaží podporovat mladé projekty, navíc s novými přístupy a metodami, jedná se o přístup ne nepodobný Red Bull Dietricha Mateschitze.
„Snažíme se o jiný přístup a Richard si toho cení, když vstoupil Red Bull do F1, peněz bylo všude hodně, nebyla krize, jako při našem debutu.“
Booth potvrdil, že vazba na značku Virgin je pevná a dlouhodobá a věří, že se výsledky brzy dostaví.