"Do Budapešti jedeme optimističtěji naladěni, co s týče naší rychlosti - tým si na zdejší trati vždy vedl dobře, navíc cítíme, že naše konfigurace vozu pro generování vyššího přítlaku by tomuto okruhu měla vyhovovat," uvádí Jenson Button.
"O nových výfucích a podlaze se toho učíme stále více a podle mě jsme během nedělního závodu v Německu nasbírali velmi užitečná data. Nyní je to o tom, abychom z našeho balíku vyždímali maximum, a doufáme, že před letní přestávkou získáme velmi dobrý výsledek, který by byl velkým kladem pro všechny uvnitř týmu," dodává úřadující mistr světa.
Zastávka Jensona Buttona v boxech na Hockenheimu
Lewis Hamilton zde zvítězil hned ve svém prvním roce ve Formuli 1 a na Hungaroring se rád vrací: "Miluji závody v Maďarsku... okruh je docela zvláštní: má pověst velmi pomalého okruhu, kde se nedá předjíždět, já s tím ale úplně nesouhlasím.
Je zde pár velmi rychlých zatáček - očividně slepá levotočivá číslo 4. a pravotočivá č. 11. Po úpravě první zatáčky se z ní stalo místo, kde se určitě dá předjíždět, i když to není jednoduché."
Hamilton dojel ve Velké ceně Německa před svým týmovým kolegou na čtvrtém místě
Šéf obou pilotů McLarenu Martin Whitmarsh také očekává v Maďarsku lepší výsledky: "Neděláme si iluze o naší rychlosti, která nám na Hockenheimu ve srovnání s konkurencí scházela. Monopost MP4-25 by měl v nastavení pro vysoký přítlak podávat lepší výkon. Povzbuzením je, že jsme odjeli závod s novým difuzorem, přes něhož proudí horké výfukové plyny, čímž jsme získali spoustu dat, abychom s tímto řešením mohli udělat další pokroky."