"Okruh nám seděl, to jo, ale nebyl z těch nejlepších - jiné letošní tratě nám poskytnou zřejmě ještě lepší příležitost k vítězství. Montreal je celkem extrémním okruhem, ale myslím, že náš balík i přesto fungoval dobře," popisuje Hamilton.
"Například velmi úzce jsme spolupracovali s firmou Akebono, abychom si byli jisti, že naše brzdy zde budou podávat konzistentní výkon, protože tato trať je z hlediska brzdění nejnáročnější v celém kalendáři. Cítili jsme, že když budeme moci být agresivní po celý závod, pak bychom mohli mít výhodu a zatlačit na ostatní týmy, které by během něj mohli být s brzdným výkonem na hraně, obzvlášť na konci," pochvaloval si brzdy britský pilot.
Nebylo to však pouze o dobrém brzdném výkonu. "Něco jsme přidali ve všech oblastech. Proto máme momentálně tak dobře fungující auto a tým," dodává. Spokojený byl i se svým závodním inženýrem Andy Lathamem: "Strategický tým vyhodnocoval vše perfektně. Andy mě zásoboval po celý závod spoustou informací, byl pro mě opravdu jako druhý pár očí."