Petr
08:22 07.06.2010 XXX
Úmysl samozřejmě z telemetrie nepoznám - stejně jako ho nemůžeš dokázat komentáři lidí spřízněných s vedením Red Bullu. (Do hlavy druhých nikdo nevidi).
Dokázala ale to, že to byl Sebastian, kdo nese z obou pilotů větší podíl viny: zabočil doprava, když ještě nebyl před Webberem - ještě před brzdnou zónou, aniž by ztratil kontrolu nad vozem. Věřím, že to neudělal úmyslně, prostě to špatně odhadl - nebyl ještě před Markem: nezkušenost, chybný manévr.
Z telemetrie jinak snadno poznáš, jestli šlo o korekci smyku (senzory smyku, bočního přetížení, rozdíl rychlosti kol,..). A kdo jiný by to mohl posoudit lépe než Red Bull, který promluvil o telemetrii Vettela. O smyk opravdu nešlo. V té rychlosti nad 310 km/hod aerodynamika generuje přítlak větší než 1,2 tuny - není žádný důvod, aby lehký (tou dobou cca 670 kg) vůz na suché trati dostal na rovince smyk!
Dokázala ale to, že to byl Sebastian, kdo nese z obou pilotů větší podíl viny: zabočil doprava, když ještě nebyl před Webberem - ještě před brzdnou zónou, aniž by ztratil kontrolu nad vozem. Věřím, že to neudělal úmyslně, prostě to špatně odhadl - nebyl ještě před Markem: nezkušenost, chybný manévr.
Z telemetrie jinak snadno poznáš, jestli šlo o korekci smyku (senzory smyku, bočního přetížení, rozdíl rychlosti kol,..). A kdo jiný by to mohl posoudit lépe než Red Bull, který promluvil o telemetrii Vettela. O smyk opravdu nešlo. V té rychlosti nad 310 km/hod aerodynamika generuje přítlak větší než 1,2 tuny - není žádný důvod, aby lehký (tou dobou cca 670 kg) vůz na suché trati dostal na rovince smyk!