Šéf inženýrů Tim Goss prozradil, co nového tým z Wokingu pro svůj vůz MP4-25 chystá: "Do Španělska přivezeme významná vylepšení. Máme nové přední a zadní křídlo - obě se od svých minulých verzí dosti liší.
Drobných úprav dozná i podlaha v v zadní části auta a další oblasti. To jsou asi největší změny, která nejvíce ovlivní výkonnost vozu."
Podle Gosse tým od počátku sezóny učinil pokrok kvalifikační rychlosti. Přiznává, že výkonnost Red Bullu je překvapila: "Během testů v Barceloně v únoru jsme si docela věřili. V Bahrajn nás však zarazil: na nejrychlejší, obzvlášť Red Bull, jsme poněkud ztráceli.
Button během kvalifikace v Šanghaji
Do Malajsie jsme nastoupili s významnými změnami a opravdu jsme čekali, že v kvalifikaci budeme konkurenceschopní. Ale kvůli chybám, jež jsme v tamějším počasí udělali, jsme to nemohli prokázat.
V Číně - krom chybičky Lewise v kvalifikaci, se ukázalo, že jsme ztrátu stáhli. Na Red Bull jsme tam ztráceli dvě či tři desetiny.
Práce týmu v boxech
Jak si povedeme v Barceloně bude záležet na změnách, jež chystáme na voze. Učinili jsme slušný pokrok, očekáváme však, že totéž učiní ostatní týmy - obzvlášť Ferrari, které má již také vlastní systém pro snížení odporu zadního křídla."