Středeční první den testů narušovalo nepříznivé počasí. Virgin s prvním projetím svého vozu příliš nespěchal a VR-01 si odjelo pouze pět kol. Ve čtvrtek se zdálo, že se nebe umoudřilo. Glockovi však záhy upadlo přední křídlo a tým musel celý den čekat na dovezení náhradních dílů ze základny v Británii. Předpokládali, že přes noc dokáží křídlo opravit a v pátek ráno se Lucas di Grassi postaví na trať vedle ostatních. Nestalo se tak.
„I přes práci do vyčerpání na odstranění včerejších problémů jsme propásli jízdy na suchu dnes ráno. Odpoledne bylo takové mokro, že jsme my i ostatní týmy ztratili mnohem víc času, i když už jsme konečně byli připravení vyrazit,“ řekl technický ředitel Virginu Nick Wirth.
„Štvalo nás to o to víc, že Wirth Research dokázali namísto dovezení hotových dílů ze základny v Bicesteru navrhnout a vyrobit nové během čtyřiadvaceti hodin. Ale čím tvrději pracujete, tím víc štěstí máte. S hodinami, které nad tím nyní trávíme, doufáme, že se k nám štěstěna brzy obrátí!“ zůstává Wirth optimistický.
Podobně smýšlet se snaží i di Grassi, který se během testů v Jerezu zatím mnoho nesvezl.
„Počasí nám zrovna nepomáhá, na zítra také hlásí déšť. My ale věříme, že všechno půjde podle plánu a zítra toho víc najezdíme.“
Komerční sdělení