V příloze dnešního listu The Sunday Telegraph přiznává, že po usvědčení McLarenu z toho, že vlastnil důvěrné informace Ferrari, chtěl McLarenu vyloučit ze sezóny 2007 a zakázat mu nastoupit do sezóny 2008.
"Bylo to jedinou bezpečnou věcí, vyloučit je ihned z ročníku 2007 a také z šampionátu 2008. Na 18 měsíců bychom je však odstřihli od příjmu a pro více než 1000 zaměstnanců by byla situace hrozivá. Zákaz by také zničil nádhernou bitvu o šampionát, která vloni proběhla mezi Lewisem Hamiltonem a Kimim Räikkönenem," popisuje svůj pohled bývalý prezident FIA.
"Byl jsem přesto pro ten zákaz. Uvědomoval jsem si následky, ale věřím v platnost staré právní zásady, že 'těžké případy zatemňují právo.' Byl jsem však přehlasován a rada místo toho rozhodla pro obrovskou pokutu (100 mil. dolarů). McLaren se neodvolal. Bezpochyby si uvědomovali, že by Mezinárodní odvolací soud změnil zákaz v pokutu. Také věděli, že by se za daných okolností žáden občanský soud tímto zákazem nezabýval a požadavek na plné odhalení případu pod přísahou během soudního procesu rozkrývání důkazu by je vedl do mnohem větších potíží," vysvětluje právně zdatný Mosley.
Bývalý šéf týmu zapleteného do špionážní aféry - Ron Dennis
"I přes obrovskou pokutu McLaren věděl, že z toho vyvázli poměrně lehce, zvláště po kontrolách vozu pro rok 2008, které přinesly další zničující důkazy. V jednom emailu se dva inženýři odpovědni za vozy pro rok 2007 a 2008 ptali, zda informace pocházejí 'od našeho špióna' ve Ferrari."
Pro mě osobně špionáž a její následky vymezily novou éru. Neustále koloval názor, že jsem byl příliš agresivní, konfliktní a snad i surový. Byl jsem (neprávem) obviňován i z velikosti pokuty," končí své vyprávění Mosley, jenž se tak na závěr své kariéry dokázal vypořádat se svými bývalými soupeři - s Ronem Dennisem a o rok později i s Flaviem Briatorem.