Vítěz GP Maďarska již na R23 zapomněl

Daniel Šupa, 29. ledna 2004, 18:32 Google+

Fernando Alonso se při dnešních prvních slovech projevil jako nezakrytý pragmatik.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Alonso, Fernando

Alonso, Fernando | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Nevěnoval se při oficiálním představení nového monopostu obdivu nad křivkami, ani jistě velmi zajímavé aerodynamice vozu a ani slibům, co vše spolu s R24 dosáhnou. Vrátil se k testu v Barceloně a k podstatným věcem, které pozná jezdec po prvních kolech.

„Z prvních okamžiků za volantem R24 mohu říci, že má podobné chování, jako R23. Jeho ovládání je velmi podobné, což je velmi dobrý poznatek. Mé referenční body byly přibližně stejné, takže bylo relativně snadné se novému vozu přizpůsobit. Po zkoušce různých nastavení a vyvážení jsem mohl trochu přitlačit a monopost byl ihned rychlejší, než předchozí,“ řekl o svých prvních zkušenostech španělský pilot.

Dle něj je tento výsledek dosažen většinou tak po čtyřech a nebo pěti testech, ale týmu z Enstone se to podařilo hned po dvou, a to je podle Fernanda Alonsa jasná ukázka potenciálu vozu i týmu.

„Nový motor má větší kroutící moment a je i silnější, ale bez agresivity charakteristické pro RS23 ve vysokých otáčkách. Tato poddajnost přináší velkou výhodu při výjezdu ze zatáček,“ zhodnotil Alonso také rozdíl mezi motory.

Připomínáme, že tým opustil myšlenku plochého motoru a vrátil se k osvědčenému pravoúhlému uspořádání válců.

„A nač myslím? Bezpochyby na to, že je již R23 zapomenut,“ dodal s úsměvem vítěz maďarského závodu.


Foto: Renault

Vytisknout

Diskuze: Vítěz GP Maďarska již na R23 zapomněl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Montagny, Franck

Montagny: Moje práce teprve přijde

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud