Ecclestone: Snížíme ceny vstupenek!

Petr Hlawiczka, 7. září 2009, 07:00 Google+

Dobrá zpráva pro všechny fanoušky Fromule 1: Bernie Ecclestone by rát snížil cenu lístků pro návštěvníky Velkých cen. Šéf FOM (Formula One Management) vysvětlil, že redukce nákladů v tomto odvětví motosportu umožní snížit poplatky za hostování závodů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ecclestone, Bernie

Ecclestone, Bernie | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Snižování nákladů klesne v roce 2010 a v dalších letech po podepsání příslušných dohod, což dle 78letého Brita také sníží tlak na držitele komerčních práv. "Když k tomu začne docházet, nebudeme už muset vydělávat tolik peněz pro týmy, a proto si můžeme říci o méně peněz od pořadatelů závodů a ceny vstupenek klesnou. Chceme, aby k tomu došlo co nejdříve."

Pořádání závodů není vůbec levnou záležitostí, proto se F1 stahuje z tradičních okruhů, kde se organizátoři trápí se zajištěním finančních prostředků. Tak nám zmizela Velká cena Kanady a Francie, problémy má Silverstone i Hockenheimring s Nürburgringem v Německu či Suzuka a Fuji v Japonsku. Místo toho F1 míří do exotičtějších koutů (Bahrajn, Abú Zábí, Singapur), kde se často jezdí před prázdnými tribunami (Turecko, Čína).

Ve své kampani na to poukazuje i kandidát na post prezidenta FIA Ari Vatanen: "Budeme-li jezdit do míst, kde budou tribuny prázdné, zatímco velcí fanoušci Formule 1 se svých závodů na tradičních místech nedočkají, pak něco není v pořádku. Okrádáme se o stálé zákazníky a lidi, a získat je zpět nebude tak jednoduché.

Ecclestone by krom problémů s pořádáním závodů vylepšil ještě jednu věc - soutěžící jsou příliš skryti před těmi, kteří tento sport podporují: "Pořád si myslím, že bychom měli dělat o moc více, abychom jezdce tak neizolovali před veřejností. Máme pár věcí, jako autogramiády a tak, takže se to pomalu zlepšuje.



Problémem je, když to jeden z nelepších pilotů nedělá. Ostatní si pak řeknou: Proč bychom to měli dělat my? Stále říkám, že chlap, který vyhraje mistrovství světa má vůči sportu obrovský dluh. Pokud by se v tomto ujal vedení, ostatní by ho následovali. Je až neuvěřitelné, že Michael Schumacher, když jezdil za Ferrari, měl smlouvu s televizní společnosti, dle které nesměl s nikým hovořit, pokud nejdříve neposkytl interview jim.


Žel tohle je věc, které jsem vždy čelil. Oni nechtějí - mohli by, ale nechtějí - ale nemůžete přinutit lidi, aby dělali, co nechtějí. A pokud to dělají, ale ne upřímně - je to ztráta času."
Vytisknout

Diskuze: Ecclestone: Snížíme ceny vstupenek!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Reportáž: Ferrari Racing Days vlastníma očima

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  6. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud