Facelift obou modelů pro modelový rok 2011 je na první pohled zřetelný ve zjemnění tvarů karoserie. K tomu přispěly především nové zaoblené nárazníky, nová kapota a modernější mřížka chladiče spolu se světlomety s čirou optikou. Nový přední nárazník přinesl i prodloužení vozidel o 8 cm. Kosmetickými změnami prošel i interiér offroadů, změny se dotkly středové konzoly, nových výplní dveří a inovovaného designu číselníků.
Nejzásadnější změnou je rozšíření palety pohonných jednotek pro modely Pathfinder a Navara. Nově lze oba modely získat s moderním turbodieselovým motorem 3,0 V6 vzniklým v kooperaci s Renaultem. Třílitr dosahuje výkonu 231 koní a kroutícího momentu 550 Nm, ten je k dispozici v pásmu 1750 - 2500 ot/min.
Nissan nezapomněl ani na stávající čtyřválec 2,5 litru, ten prošel úpravou a nyní dosahuje výkonu 190 koní (+19) a kroutícího momentu 450Nm (+47). I při tomto vylepšení dynamiky dokázal Nissan snížit kombinovanou spotřebu o 1,3 l/100 km, tedy na 8,5 l/100 km.
S příchodem silného šestiválce se zlepšily parametry vozidel pro tažení brzděného přívěsu, Pathfinder utáhne 3500 kg a Navara 3000 kg. Nově je možno získat couvací kameru i do modelu Navara.
Nissan Pathfinder a Navara – facelift pro drsňáky
U Nissanu se s novinkami mezi offroady roztrhl pytel, po nové generaci modelu Patrol, předvedou Japonci v Ženevě faceliftované modely SUV Pathfinder a pick-up Navara.
Další zprávy
-
Nemocná vévodkyně Kate: Co celé dny dělá?
-
Novinka v životě obyčejných Britů: Už zaplatí Alžbětou II. i Karlem III.
-
PRVNÍ SLOVA Roberta Fica po atentátu: Odpuštění útočníkovi a útok na opozici!
-
Felix Slováček se hněvá na vdovu Gottovou: Nikdo mě neoslovil!
-
Vražda ženy na náměstí vyděsila Jevíčko! Policie dopadla podezřelého
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!