Technický ředitel týmu Bob Bell vyloučil možnost použít systém už ve Spa. Na Velkou cenu Belgie totiž Renault chystá představení nízkopřítlakového aerodynamického balíčku. Dlouhé rovinky a rychlé zatáčky okruhu v Monze jsou však ideální pro využití systému KERS, stejně jako zóny tvrdého brzdění v šikanách Variante del Rettifilio a Roggia.
„Vždy přicházíme s novými prvky, do dalších několika závodů budeme využívat nastavení pro nízký přítlak. Ve Spa neplánujeme KERS využít, ale věříme, že v Monze by to mohla být opravdová výhoda,“ říká Bell.
Ačkoli se ve Valencii Fernando Alonso umístil na šestném místě, Bell přiznává, že tým, byl zklamaný. Po silných výkonech z tréninků čekali víc bodů.
„Bylo hezké ocitnout se znovu na bodech, ale celkově jsme byli zklamaní, protože jsme od víkendu čekali víc. Věřili jsme, že budeme bojovat o místo na pódiu. Fernando byl v trénincích rychlý a my si byli jistí, že má potenciál dostat se v kvalifikaci do první řady na roštu. Bohužel jsme ale měli problém s brzdami a skončil osmý. Posunout se o dvě místa nahoru v závodě na městském okruhu, kde je obtížné předjíždět, bylo asi maximum, co jsme mohli pro tentokrát čekat,“ říká Bell.
Technický ředitel Renaultu dodává, že tým bude pokračovat ve vývoji R29, neboť očekává silný závěr sezóny. Zároveň se však tým začíná soustředit na přípravu vozu pro příští rok.
„Pokračovat ve vývoji R29 a zároveň pracovat na R30 využívá naše zdroje na maximum,“ přiznává Bell a dodává: „Jsme rádi, že aerodynamická pravidla zůstávají pro příští rok stejná a můžeme si tak vzít poznatky pro R30 z letošního vozu. Je férové přiznat, že většina našeho úsilí už směřuje na náš vůz pro příští sezónu.“