1. trénink
Teplota vzduchu cca 35, teplota trati cca 46.
2. trénink
Teplota vzduchu cca 36, teplota trati cca 50.
Ferrari
Massa: 8. a 16., celkem 51 kol
Räikkönen: 10. a 18., celkem 47 kol
Špatný den pro Massu, není spokojen s vyvážením auta, navíc nefunguje tvrdší směs pneumatik. V prvním tréninku jezdil s KERSem, ve druhém bez něj. Räikkönen KERS neměl vůbec, na autu neshledal žádné konkrétní chyby, jen nemá rychlost. Hned při prvním výjezdu se jen tak tak vyhnul bariérám u druhé zatáčky. O dalším použití KERSu v kvalifikaci a závodě se rozhodne večer.
Auto je ve stejné specifikaci jako v Šanghaji a tým neočekává příliš dobré výsledky. Velké zlepšení plánují do Barcelony - vytvoření nové pracovní skupiny se projevilo a plánovaný dvoupatrový difuzor se má objevit už ve Španělsku oproti původně plánovanému Turecku, stejně jako odlehčená verze šasi. Do Turecka se také posunuly jiné úpravy namířené až na pozdější závody.
McLaren
Hamilton: 1. a 11., celkem 49 kol
Kovalainen: 6. a 19., celkem 59 kol
Hamilton chválí vyvážení i přilnavost, nejrychlejší kolo v prvním tréninku zajel na tvrdší směsi. Kovalainen opět porovnával obě verze předního křídla, starší mu zatím vyhovuje více. Ve druhém tréninku mu přestal fungovat KERS, což poznamenalo zajížděné časy. V kvalifikaci očekává větší konkurenceschopnost.
Jedinou změnou na autech jsou větší výstupy vzduchu vzadu kvůli chlazení. Další verze dvoupatrového difuzoru zatím nedorazila, její nasazení se posouvá až do Barcelony. V Bahrajnu jsou na něm jen minimální změny.
BMW Sauber
Kubica: 3. a 17., celkem 48 kol
Heidfeld: 2. a 20., celkem 50 kol
V první části měli oba jezdci lehčí vozy, nejrychlejší časy zajeli na měkkých pneumatikách. Podle Heidfelda jsou na této trati rozdíly mezi směsmi obzvlášť velké a je náročné najít správné nastavení. Navíc mu schází stabilita při brzdění, ale s postupným čištěním trati by se měla zlepšit. Kubica opět jezdil s KERSem a pracoval na jeho lepším přizpůsobení k autu, měl by ho totiž použít i v samotném závodě.
Tým nepřivezl žádné nové součásti a očekává posun dopředu až v Barceloně, ovšem nasazení nového difuzoru není pevně naplánováno ani tam.
Renault
Alonso: 18. a 2., celkem 49 kol
Piquet: 13. a 15., celkem 50 kol
Alonso ověřoval nové chlazení brzd a KERS, dokončil tréninky podle plánu. Většinu dne jezdil s těžkým autem, v závěru zajel nejrychlejší kolo s malým množstvím paliva. Měl novou verzi difuzoru, jeho starou z Činy obdržel Piquet. Ten se ale i přesto domnívá, že bude těžké postoupit do poslední části kvalifikace.
Tým nasadil upravené přední křídlo s křidélkem nad hlavními plochami, Piquet rovnou jedno zničil při výjezdu z trati.
Toyota
Trulli: 15. a 3., celkem 59 kol
Glock: 17. a 8., celkem 57 kol
Data z předsezónního testování týmu příliš nepomohla, protože podmínky na trati byly dnes úplně odlišné a nastavení vozů se muselo změnit. Časy nejsou špatné, ale jezdci si stěžují na horší vyvážení. Dnešní program i tak dokončili bez problémů.
Red Bull
Webber: 9. a 5., celkem 53 kol
Vettel: 12. a 4., celkem 50 kol
Oba jezdci jsou s autem spokojeni a zvládli plánovaný program. Vzhledem k suchým podmínkám očekávají návrat k formě před Čínou.
Toro Rosso
Bourdais: 19. a 14., celkem 48 kol
Buemi: 20. a 13., celkem 52 kol
Bourdais si stěžuje na velké změny v přilnavosti trati, což znesnadňuje ověření práce s pneumatikami, Buemi zase na špatnou trakci na výjezdech z pomalejších zatáček, první trénink pro něj navíc skončil předčasně po selhání vozu v osmé zatáčce. Ani jeden zatím nechce odhadovat, kde se nachází ve srovnání s ostatními kvůli různému množství paliva.
Williams
Rosberg: 4. a 1., celkem 60 kol
Nakajima: 11. a 10., celkem 60 kol
Rosberg je s dnešní prací na nastavení spokojený a chválí nové díly na autě (které má jen on). Jeho cílem je dokončit závod na bodované pozici. Nakajima na týmového kolegu ztrácí a během večera chce se svými inženýry analyzovat situaci a zjistit, kde je jeho problém.
Force India
Sutil: 14. a 7., celkem 48 kol
Fisichella: 16. a 12., celkem 39 kol
Do Bahrajnu tým připravil menší úpravy na předním křídle a bočnicích a především přechodnou verzi dvoupatrového difuzoru. Nové díly se projevily pozitivně a zlepšily rychlost vozů na úroveň ostatních týmů. Sutil měl na programu ověřování pneumatik a do zítřka potřebuje zlepšit stabilitu při brzdění, Fisichella zkoušel různá nastavení.
Brawn GP
Button: 5. a 6., celkem 50 kol
Barrichello: 7. a 9., celkem 48 kol
Tým zkoušel velké množství různých nastavení a dokončil svůj plánovaný program zaměřený především na práci s pneumatikami. Oba jezdci jsou s vozem spokojení, Barrichello chce ještě vylepšit vyvážení a zítra očekávají velmi vyrovnaný boj v kvalifikaci.
Bridgestone
Trať byla především zpočátku velmi zaprášená, to způsobilo problémy jezdců s nízkou přilnavostí a se stabilitou. Vysoká teplota navíc znamená, že hustota vzduchu je nižší a vozy mají méně přítlaku. Podmínky na trati se budou postupně zlepšovat a obě pneumatiky fungují dobře, takže nabídnou týmům různé strategické možnosti.