1. trénink
Teplota vzduchu cca 18, teplota trati cca 30 stupňů.
2. trénink
Teplota vzduchu cca 20, teplota trati cca 34 stupňů.
Ferrari
Massa: 15. a 12., celkem 54 kol
Räikkonen: 11. a 14., celkem 56 kol
Tým už včera zdůvodnil dočasné vyřazení KERSu jeho nespolehlivostí, nešlo tedy o výkonnostní problém. To dokládají dnešní slabší časy. Massa přiznal, že bez KERSu je ještě pomalejší, autu navíc chybí přítlak. Räikkonen chválí solidní vyvážení, ale celkově je vůz příliš pomalý. Podle Domenicaliho je mírný propad výkonů očekávaný, auto je navrženo pro KERS a jeho absence vyvážení nezlepší.
Massa testoval několik menších úprav, Kimi by je měl obdržet zítra. Oba jezdci mají odlišné zadní křídlo než při předchozích závodech, nyní je stejné jako v předsezónních testech. Měkké pneumatiky mají dobrou výdrž.
McLaren
Hamilton: 1. a 13., celkem 50 kol
Kovalainen: 4. a 9., celkem 57 kol
Oba jezdci jsou s úpravami na voze spokojeni. Heikki testoval lehce odlišnou verzi difuzoru, problém s hydraulikou (nefungovalo nastavování sklonu předního křídla) mu nedovolil držet se přesně plánu. Tým také testoval nové přední křídlo, které zlepšilo přítlak na předních kolech. Měkká směs pneumatik podávala dobré výkony i po deseti kolech.
BMW Sauber
Kubica: 18. a 17., celkem 52 kol
Heidfeld: 16. a 18., celkem 49 kol
BMW nemělo žádné technické problémy, ale vyvážení není optimální a ani jedna směs pneumatik nefunguje tak, jak by měla. O dalším použití KERSu u Roberta Kubicy se rozhodne během dneška.
Renault
Alonso: 9. a 19., celkem 47 kol
Piquet: 20. a 16., celkem 56 kol
Jezdci zatím nejsou spokojeni s nastavením, ale Alonso je i přes špatné časy optimistický. Pneumatiky jsou lepší, než očekával. Testoval upravené přední křídlo.
Dnes jezdili s větším množstvím paliva, simulace kvalifikace je na programu až zítra. Alonso jezdil bez KERSu, o jeho použití se ještě nerozhodlo, ale je pravděpodobné, že se ho vzdá i pro zbytek víkendu. Zítra by měl dorazit upravený difuzor.
Toyota
Trulli: 6. a 6., celkem 61 kol
Glock: 8. a 8., celkem 61 kol
Trulli měl menší problém s elektronikou, ale jeho program to neovlivnilo. Nastavení není takové, jaké by si jezdci představovali, přes noc na něm budou pracovat. Tým nasadil úpravy aerodynamiky a zavěšení.
Red Bull
Webber: 5. a 4., celkem 52 kol
Vettel: 12. a 5., celkem 42 kol
Vettel měl ve druhém tréninku problém se zadním zavěšením, který zkrátil jeho plánovaný program. Navíc zhodnotil, že z měkké směsi zůstává na trati hodně gumy, která při následování jiného vozu léta na jezdce.
Toro Rosso
Bourdais: 10. a 10., celkem 58 kol
Buemi: 13. a 15., celkem 60 kol
Původně měl tým obdržet celý balík úprav, který by je dostal na stejnou úroveň jako mateřský Red Bull, nakonec obsahuje jen některé části, jako například kryt motoru protažený až k zadnímu křídlu. Bourdais i přesto zaznamenal zlepšení, Buemi měl technický problém a navíc nezajel ani jedno perfektní kolo.
Podobně jako u Ferrari je na autech nápis Abruzzo – jméno oblasti, kterou nedávno postihlo zemětřesení.
Williams
Rosberg: 7. a 2., celkem 60 kol
Nakajima: 19. a 7., celkem 57 kol
Nakajima zatím nedokázal najít optimální nastavení, pneumatiky navíc zpočátku nefungovaly podle očekávání. Rosberg nezaznamenal žádné problémy.
Force India
Sutil: 14. a 11., celkem 48 kol
Fisichella: 17. a 20., celkem 50 kol
Sutil je celkově spokojený, vyvážení je dobré a pneumatiky pracují tak jak očekával. Fisichella sice také nemá problém s pneumatikami, ale nastavení je zatím špatné.
Brawn GP
Button: 2. a 1., celkem 53 kol
Barrichello: 3. a 3., celkem 54 kol
Button postupně vylepšil nastavení vozu, program splnil bez problémů, stejně jako Barrichello. Tým se chce zaměřit na měkké pneumatiky, které by chtěl použít jako hlavní směs i při závodě. Podle Bridgestonu Brawn spolu s Toyotou zachází s pneumatikami nejlépe. Došlo k ohlášení nového sponzora MIG Investments, logo je umístěno na okrajích předního křídla.