Renault zváži nasadenie KERS v Číne

Marcel Letko, 7. dubna 2009, 09:40 Google+

Po pretekoch v Austrálii bol dvojnásobný šampión Fernando Alonso zo systému KERS sklamaný. Technológia slúžiaca na obnovu kinetickej energie zabudovaná v jeho monoposte R29 sa totiž ukázala ako nedostatočne účinná. Zrejme však šlo len o prechodný stav, pretože už v Sepangu bola situácia iná.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Alonso, Fernando

Alonso, Fernando | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Alonso priznal, že v Malajzii malo použitie KERS predsa len väčší význam. Sila zariadenia sa naplno prejavila v sektore č. 1 a taktiež krátko po štarte. Fernandovi sa na cieľovej rovinke podarilo získať hneď niekoľko miest k dobru a do prvej zákruty dokonca vchádzal na skvelom 3. mieste.

Rodák z Ovieda napriek tomu netuší, či tím systém nasadí aj na nasledujúcom podujatí v Číne. Isté je, že trať v Šanghaji taktiež disponuje niekoľkými miestami, kde by sa KERS dal dobre využiť.

"V Malajzii bol KERS vcelku výhodou, v Austrálii vlastne ani neviem. Určite je potrebné zvážiť, či systém v Číne použijeme alebo nie. Zatiaľ sa rýchlostne určite nenachádzame tam, kde by sme chceli," uviedol Alonso.

Na obidvoch úvodných podujatiach bolo systémom KERS opatrených 7 monopostov - oba McLareny, obe Ferrari, oba Renaulty a jedno BMW.

Vytisknout

Diskuze: Renault zváži nasadenie KERS v Číne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Toyota

Pouze McLaren v Sepangu neměnil motory

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud