Nočná Malajzia sa zatiaľ nekoná

Marcel Letko, 20. února 2009, 16:10 Google+

Organizátori Veľkej ceny Malajzie vo štvrtok oznámili, že až do roku 2015 nočnú grand prix neusporiadajú. Podľa ich slov by bola inštálacia potrebného osvetľovacieho zariadenia pridrahá.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GP Singapuru (Singapur)

GP Singapuru (Singapur) | foto: Panasonic Toyota Racing

Sdílejte článek

Riaditeľ sepangského okruhu Mahathir Mokhzani však dodal, že za úspech možno považovať novú dohodu s Berniem Ecclesteonom, na základe ktorej sa štart pretekov posunie o dve hodiny oproti predošlým rokom, teda na 17-tu hodinu.

"Máme platný kontrakt, ktorý zaručuje, že preteky odštartujú o piatej hodine popoludní. Povedané inými slovami - až do roku 2015 nočnú grand prix neusporiadame," uviedol Mokhzani.

Riaditeľ sepagského okruhu si myslí, že zmena v časovom harmonograme sa neodrazí na sledovanosti podujatia európskymi divákmi, pričom miestni obyvatelia budú dokonca spokojnejší ako predtým. Neskoro popoludní sú totiž teploty už tradične nižšie.

V roku 2009 je Malajzia druhou zastávkou v pretekovom kalendári po Austrálii, kde sa grand prix začne takisto o piatej hodine popoludní. Organizátori oboch podujatí sú so súčasnými podmienkami spokojní a poriadanie nočných pretekov zatiaľ vylučujú. V momentálnej situácii, keď sa svet zmieta v ekonomickej kríze by bola inštalácia svetelných zariadení priveľkou investíciou.

"S Berniem sme sa o probléme spoločne zhovárali. Povedal som mu, že aj my čelíme ekonomickej kríze. Nočné preteky môžu, ale aj nemusia pritiahnuť pozornosť divákov," doplnil Mokhzani. 

Napriek ťažkostiam finančného charakteru sa očakáva, že Veľkú cenu Malajzie si príde naživo pozrieť až 120 000 divákov, čo rozhodne nie je zanedbateľné číslo.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Nočná Malajzia sa zatiaľ nekoná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Desetiválcový motor Mercedes FO110H, jenž poháněl McLaren MP4-14

Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Pohonná jednotka Renault RE17

"Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Konkurenceschopnost Alfy Romeo C38 během roku 2019 postupně klesala

Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

Berger, Gerhard

Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Lance Stroll během Velké ceny Abú Zabí

"Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

Helmut Marco, Gianpiero Lambiase a Max Verstappen v kvalifikaci v Rakousku

"Žádný jiný juniorský program nedosahuje výsledků, kterými disponuje ten náš," hlásí Marko

Robert Kubica s Williamsem FW42 v Japonsku

"Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Sergio Pérez při tréninku v Číně

Pérez je před novou sezonou optimista, "Můžeme udělat velký pokrok," říká

Briatore, Flavio

"Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Vettel, Sebastian

Už není čas na experimenty

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

  2. "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

  3. "Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

  4. Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

  5. "Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

  6. Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud