„Jakmile zjistili, že začínají mít problémy, které by mohly být i existenční, začali všude prohlašovat, jak dokončují vůz, který bude mít šanci bojovat o vítězství,“ vzpomíná na překvapivé oznámení o konci Hondy v F1 Coulthard.
Podle něj je ale možná vše jinak a o vítězném autu se mluvilo především kvůli tomu, aby se našel někdo, kdo si koupí za pakatel celý tým i s monopostem a zaručí se dlouhodobě provozovat ztrátovou společnost.
„Kde je nějaká jistota pro zájemce? Možná je jejich vůz lepší než loňský, ale také může být na startu nejslabším,“ dodal DC s tím, že hovořit o ambicích na vítězství a nemít vůz dosud na dráze, není příliš přesvědčivé.
Celá nejistota kolem Brackley je zcela jistě nepříjemná nejen pro zaměstnance, ale i pro Jensona Buttona, který Hondě věřil a obětoval jí kariéru čekáním na konkurenceschopný monopost.
Ačkoliv získal jedno vítězství, jeho budoucnost v F1 není podle Coultharda růžová. „Je tu mnoho mladých kluků, roční přestávka může být osudná a sedačku už nikdy nezíská a v továrním týmu jen velice těžko.“