De la Rosa: V F1 mám stále šanci

Petr Hlawiczka, 8. ledna 2009, 20:07 Google+

Pedro de la Rosa věří, že má reálnou šanci získat závodní místo ve Formuli 1 vzhledem k tomu, že v posledních 6 letech testoval pro McLaren.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
de la Rosa, Pedro

de la Rosa, Pedro | foto: McLaren

Sdílejte článek

37-letý Španěl stále doufá ve svou šanci a věří, že současná role testovacího pilota McLarenu je tím nejlepším odrazovým můstkem k získání závodní sedačky.

"Proč jsem v McLarenu? Protože být součástí nejlepšího týmu Formule 1 mi dává tu nejlepší šanci k tomu, abych se stal závodním pilotem. Kdybych v mém věku přestoupil do jiné kategorie, mé šance na návrat k závodění v F1 by byly velmi mizivé. Musím proto zůstat u těch nejlepších, testovat pro ty nejlepší a stát se tak inteligentnějším a komplexnějším testovacím pilotem. Jedině tak mám šanci na návrat. A já se určitě do závodů vrátím."

De la Rosa
, jenž se k McLarenu připojil v roce 2003 po dvouleté závodní kariéře v Arrowsu a Jaguaru, tvrdí, že hodně těží ze svého vztahu k týmu z Wokingu a že v něm i v nejbližší době zůstane.

"Jsem ve skvělém týmu," říká. "Užívám si každého dne. S McLarenem jsem od roku 2003 a  hodně se učím od těch nejlepších inženýrů, díky nim jsem lepší. Svou práci si tam užívám a stále si myslím, že McLaren má na to vyhrát další tituly a doufám, že k tomu budu moci přispět."

Během svého působení v McLarenu mu bylo umožněno odjezdit 9 závodů poté, co se Juan Pablo Montoya zranil v roce 2005 v Bahrajnu a pak, když odešel náhle do NASCARu v polovině roku 2006. Jeho nejlepším výsledkem bylo druhé místo ve Velké ceně Maďarska 2006.
Vytisknout

Diskuze: De la Rosa: V F1 mám stále šanci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

GP Turecka

FIA a FOTA jednají o budoucnosti formule 1

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud