Montezemolo: Zavedení KERSu byl velký omyl!

Petr Hlawiczka, 26. prosince 2008, 19:51 Google+

Prezident Ferrari Luca di Montezemolo prohlásil, že zavedení KERSu ve Formuli 1 je chybou. Důvodem je podle něj to, že stejně nemá v cestovních vozech v brzké budoucnosti žádné využití.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
di Montezemolo, Luca

di Montezemolo, Luca | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

"Všechno nejde zvládnout za jednu noc. Jedná se o proces, který zabere roky. KERS je prostě chybou. Na cokoliv ohledně KERSu v F1 přijdeme, to nebude mít se silničními vozy nic společného," čertil se prezident Ferrari.

Nějaký význam může mít až od roku 2012, kdy bude součástí nového balíku, jenž bude více zohlednňoat životní prostředí. V roce 2009 však KERS bude tvořit největší část nákladů."

"Nejsem principiálně proti, ale způsob, jak je nyní zaveden, je zkrátka velký omyl,"
dodává. "Měl by být součástí budoucího balíku, na kterém by bylo třeba tři či čtyři roky pracovat, abychom dostali ucelený  komplet motoru s KERSem."

Je však třeba říci, že všechny týmy měli na vývoj tohoto systému stejné množství času, a některé si KERS docela pochvalují (např. BMW). To, že vývoj tohoto zařízení u Ferrari (resp. jejich dodavatel Magneti Marelli) nezvládli, ještě neznamená, že se jedná o špatnou věc. Navíc - KERS není povinný, změnou v pravidlech je pouze to, že jeho využití od příštího roku umožňují.
Vytisknout

Diskuze: Montezemolo: Zavedení KERSu byl velký omyl!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mosley, Max

Mosley: Otázka zmražení motorů přetrvává

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. "Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud