Představitelé stáje BAR Honda září

Daniel Šupa, 6. prosince 2003, 21:25 Google+

Důvodem je spolehlivost nového motoru, který při testech vydržel bez problémů 800 kilometrů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

S novými předpisy pro příští rok bude nutné, aby hnací agregát vydržel celý závodní víkend (tedy pátek až neděle) bez poruchy, za kterou bude po výměně motoru jezdec penalizován posunem na startu o deset míst zpět.

Nový motor Honda, který je spolu s celou zadní částí určenou pro vůz BAR 006 testován v upraveném letošním monopostu, odkroužil při testech v Jerezu přes 800 kilometrů a bez nejmenších problémů, což je jistě na první testy velmi pozitivní zjištění. Obzvláště poté, co právě Honda často bojovala se spolehlivostí.

„Nový motor odjel vzdálenost celého závodního víkendu čítající kolem 800 kilometrů, což je velmi povzbudivé stejně jako spolehlivost celé zadní části hybridního vozu,“ prohlásil Geoff Willis, technický ředitel stáje.

Tým se dle něj věnoval v uplynulém týdnu testům pneumatik na lehce vlhké trati, ale i za silného deště, což poskytne důležité informace, které by se nepodařilo získat za klasických suchých podmínek. „S testem spolehlivosti budeme pokračovat i v příštím týdnu a doufejme, že se nám podaří testovat i na suchu,“ dodal Willis.

„Po tři dny jsme neměli žádný výraznější problém s novým motorem, který ujel více, jak 800 kilometrů, což je velmi potěšující. Máme k dispozici množství dat, která musíme vyhodnotit a těšíme se na další testy, při kterých se budeme soustředit na kontrolní systém motoru,“ prohlásil Shuhei Nakamoto, šéfinženýr Honda Racing.

Tým BAR Honda bude pokračovat v příštím týdnu s testy opět v Jerezu.


Foto: Archiv

Vytisknout

Diskuze: Představitelé stáje BAR Honda září

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Chystá Jaguar nové barvy? - anotační foto

Chystá Jaguar nové barvy?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud