„Nový monopost budeme testovat začátkem dubna v Barceloně. Když půjde vše dobře, nasadit bychom ho měli poprvé v Turecku,“ uvedl Giorgio Ascanelli.
Stáj odůvodnila start v prvních závodech letošního roku s přepracovaným loňským modelem nedostatkem času pro adekvátní přípravu STR03 a čeká, že spolehlivost by mohla jezdcům dopomoci k bodovým umístěním.
Ascanelli se však s tvrzením vedení neztotožňuje: „Podle mého je spolehlivost špičkových týmů tak dobrá, že budou závody dokončovat, přirozeně před námi. Naše maximum jsme předvedli už v lednové Barceloně a oni od té doby s novými vozy udělali obrovský posun kupředu. Myslím si, že naše pozice je tak sedmá startovní řada.“
Tým má s novým vozem proti konkurenci zpoždění, ale technický ředitel za krátkou dobu svého působení poznal silné a slabé stránky. „Mám připraven scénář, který nám zajistí, abychom byli v roce 2009 na startu prvního závodu už s novým a otestovaným vozem.“