To nejzajímavější se skrývá pod kapotou. Jde o dieselový čtyřválec 2,2 o výkonu skvělých 215 koní. Za vysoký výkon může dvoufázový systém přeplnování. Točivý moment vrcholí na hodnotě 461 Nm.
Podobně jako u konceptu Opelu Meriva, i Hyundai zvolil systém otevírání dveří proti sobě.
Přední sedadlo spolujezdce lze jako kolébku překopit a tím otočit. Díky chytrému řešení není problém ani potom jet připoutaný.
Klasicky velmi zajímavý je multimediální výbava. V interiéru je mnžsví obrazovek, vše se propojuje bezdrátově a to včetně napíříklad klávesnic, herních ovladačů..., auto má přístup na internet, komunikuje s elektronikou unvitř i mimo vůz. Systém vyvinulo LG.
Od firmy Bayer zase pocházejí nové karosářské prvky, které jsou lehčí než konvenční plech a sklo. Materiál je vodoodpudivý a dokonce umí sám zacelit menší škrábance.
Hyundai HED-5 i-mode - crossover
Zajímavý koncept se zajímavým motorem představil na autosalonu v Ženevě Hyundai. Jeho interiér pojme až šest lidí a ukrývá některé vychytávky, které patří spíše do buducnosti než do současného konceptu.
Další zprávy
-
Dara Rolins je pořád ve varu: Nechutná smršť kritiky po estetickém zákroku!
-
Atentát na Fica: Premiér musel znovu na sál! Kaliňák promluvil o dalším vývoji
-
Jak na samosběr jahod? Sezóna začíná, cenných rad je hned několik!
-
Operace v rodině Agáty Hanychové: Veronika Žilková prozradila výsledek!
-
MS v ledním hokeji: Češi vyhlížejí velkou posilu z NHL! Kdo by mohl dorazit?
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?