Na jízdu bez elektroniky se mnoho jezdců vysloveně těší a v jejich komentářích zaznívají slova jako výzva, dobrodružství, legrace. Mnozí očekávají, že díky absenci kontroly prokluzu ovládané špičkovou elektronickou jednotkou vynikne jejich jezdecké umění.
Šampion 2007 Raikkonen si podle svých slov jízdu doslova užíval a právě kvůli absenci kontroly prokluzu přerušil dovolenou. „Bylo to super, užíval jsem si to. Dostat se s vozem do potíží je nyní daleko snadnější, především v zatáčkách musí být člověk velice citlivý k plynu. Je to podobné, jako při mém debutu v roce 2000, ale nyní je to o něco brutálnější díky osmiválcům oproti tehdejším desetiválcům. Tenkrát šlo ovlivnit rozložení výkonu převodovými stupni snadněji.“
Pneumatiky bez drážek byly také předmětem radosti. Heidfeld i druhý nejrychlejší Button pěli ódy na zvýšení přilnavosti, ale především na snadnější ovládání vozu a lépe předvídatelné chování na hranici fyzikálních zákonů.