V BMW nespokojnosť

Pavel Barkáč, 30. září 2007, 12:33 Google+

BMW-SAUBER - REVIEW: Nick Heidfeld prišiel o tradičné body dve kolá pred cieľom, Robert Kubica si užil v pretekoch dostatok zábavy a nakoniec vydoloval pre tím dva body.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kubica, Robert

Kubica, Robert | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Nick Heidfeld, DNF.
Podľa môjho názoru sa preteky nemali vôbec odštartovať. Rádio mi nefungovalo, navyše mi vynechával motor. Keďže rozhodnutie o stiahnutí safety-car sa vydáva v priebehu jedného kola, tím ma ani nemohol upozorniť na pit-wall. Stále som sa teda pokúšal sledovať safety-car, čo nebolo jednoduché. Nanešťastie som si zhasnutie svetiel všimol. Vďaka vynechávaniu motora som na rovinkách mohol jazdiť iba zo šiestym prevodovým stupňom, takže som bol relatívne pomalý. To bolo veľmi nebezpečné, pretože jazdci za mnou ma takmer vôbec nemohli vidieť. Pokúšal som nájsť bezpečnú líniu, to je aj dôvod, prečo ma Kimi Raikkonen predbehol z ľavej strany. Neskôr do mňa ale narazil Jenson Button a poškodil mi voz. Aj napriek tomu som ale mohol skončiť šiesty, ale voz dve kolá pred koncom vypovedal službu.

Robert Kubica, 7.
S odštartovaním pretekov som nesúhlasíl, pretože viditeľnosť bola stále mizerná. Každopádne som mal problémy s vodou, ktorá sa dostala do motora a do vzduchového filtru. Stratil som pozície, pretože motor na štarte nemal žiadny výkon. Vo vysokých otáčkach fungoval ale dobre, takže som mohol predbehnúť oba renaulty. Potom som kolidoval s Hamiltonom. Bol som trestom prekvapený. Jazdil oveĺa pomalšie ako ja a v trinástej alebo štrnástej zákrute jazdil úplne inú líniu. Ostal som na vnútornej strane, on ale strihol apex a dotkli sme sa. Myslím, že to bola normálna pretekárska nehoda. V závere som bojoval s Massou. Súboj som nakoniec prehral, ale užili sme si pri ňom veĺa zábavy.

Foto: BMW Motorsport
Vytisknout

Diskuze: V BMW nespokojnosť

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Toyota

Toyote sa nedarilo ani doma

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud