Eddie Jordan : Penalizácie nemajú logiku

Marcel Letko, 14. září 2007, 11:06 Google+

Eddie Jordan bol pevnou súčasťou F1 až do svojho odchodu v roku 2005, kedy predal svoj tím do rúk spoločnosti Midland. Mohlo by sa teda zdať, že Brit stratil o motorizmus záujem. Ako súkromníka ho však skôr zabrzdil slabnúci tok financíí zo strany sponzorov. "Efjednotku" má rád i naďalej.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jordan, Eddie

Jordan, Eddie | foto: Jordan Grand Prix

Sdílejte článek

Eddie sa v krátkosti vyjadril ku svojmu ex-súperovi, stajni Vodafone McLaren Mercedes, ktorá bola uznaná vinnou v prípade špionáže.

"Penalizácie, ktoré komisia McLarenu udelila sú nelogické." upozorňuje Jordan. Finančná pokuta? Myslím, že to nie je pre Rona Dennisa priveľký problém. FIA mohla skôr myslieť aj na slabšie a menej soventné tímy. Čo ak sa dostane do podobných problémov niektorý z nich? Takéto sankcie by mohli malú stajňu úplne zničiť. Trochu alibistické je aj rozhodnutie nepotrestať pilotov. Dostupné boli predsa rôzne e-maily, ktoré vyjadrovali komunikáciu medzi jednotlivými jazdcami a inžiniermi... A máme tu aj Lewisa Hamiltona. Je to nesmierny talent a veľká hviezda, a ľudia by asi pravdepodobne pranierovali FIA, ak by nevyhral šampionát. Nevieme ani kam pôjdu peniaze, ktoré McLaren zaplatí...Pripíšu sa na účet FIA alebo ich obdržia charitatívne organizácie?"  

 

Vytisknout

Diskuze: Eddie Jordan : Penalizácie nemajú logiku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Dennis, Ron

Ron Dennis z McLarenu neodíde

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud