„Bezpečnost na Monze je vždy na hranici," konstatoval Mark Webber. „Jezdíme zde v opravdu vysokých rychlostech. O tom není pochyb."
Webber si současně postěžoval, že změny k lepšímu se na okruhu dělají pomalu, neboť to odpovědným osobám dlouho trvá a není o navrhované změny velký zájem.
„S nájezdem do druhé šikany je to pravděpodobně vůbec nejnebezpečnější první kolo za suchých podmínek z celé sezony," dodal pilot Red Bull a vyzdvihl důležitost únikových zón i na případu havárie Lewise Hamiltona na Nürburgringu.
„Jestli ztratíte kontakt se štěrkem, je zbrzdění vozu velmi těžké. Parabolica je také na hraně a pokud se tam něco přihodí, náraz může být hodně tvrdý."
Trulli se svých krajanů diplomaticky zastal. Souhlasil s kolegou v nutnosti zvyšování bezpečnosti, ale připomněl, že únikové zóny nejsou menší, než na jiných tratích.
„Problém je ve zmíněné rychlosti, díky ní je potřeba větších zón, ale lidé zde pracují velmi tvrdě na zlepšení bezpečnosti a proti loňskému roku jsme o hodně spokojenější."