Steve Clark vstoupil do F1 spolu s týmem Lotus a pracoval s Frankem Dernierem, jenž nyní posílil druhý japonský tým - Toyotu. Clark následně pracoval v Ligieru jako závodní inženýr Erika Comase a poté Oliviera Panise.
V roce 1996 přestoupil do Arrows, kde pracoval v přípravě, vývoji a znovu jako závodní inženýr, aby po krachu týmu přešel do USA. Za oceánem spolu s týmem Ganassi a Alexem Zanardim získal titul v CART.
Sezonu 1999 ale znovu trávil v F1 u Sauberu s Herbertem, následně opět zamířil do USA, aby se vrátil do Evropy v roce 2002 k McLarenu.
Podle dostupných zpráv bude nová posila Hondy pracovat jako šéfinženýr závodního a testovacího týmu, když dojde k dílčímu rozdělení kompetencí s Jacky Eeckelaertem, jenž se bude více věnovat komunikaci s Hondou v Japonsku.