Red Bull: Jsme čtvrtý nejrychlejší tým

iM3, 18. dubna 2007, 09:43 Google+

Red Bull v Bahrajnu mohl dokončit závod na bodovaných pozicích. Bohužel, ani jeden z vozů do cíle nedojel a ze závodu si celý tým odvážel jen hořké zklamání.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Horner - Coulthard

Horner - Coulthard | foto: GEPA pictures GmbH

Sdílejte článek

Red Bull rychlostí překvapil, horší je to už se spolehlivostí. Nyní má stáj měsíc na určení problémových částí monopostu předejít dalším nešťastným předčasně ukončeným závodům.

„Potřebujeme využít měsíc, abychom se zbavili pár problémů na voze,“ řekl šéf týmu Christian Horner. „Měli jsme dvě nešťastné poruchy, které nás stály tři body. Od začátku sezóny bychom měli mít alespoň pět bodů a nakonec jsme domů nepřivezli ani jeden.“

„S naším výkonem nemůžeme být spokojeni, ale vidíme, že jdeme správným směrem a známe místa, kde se musíme zlepšit.“

„Po pár závodech je těžké dělat nějaké závěry. Vyjma BMW je skupina od sedmého až po osmnácté místo velmi vyrovnaná. Pokud se vám víkend povede, získáte body. Pokud bude všechno špatně, spadnete až na konec,“ pokračoval Horner.

Red Bull musí řešit spolehlivost. Závod v Bahrajnu se povedl, rychlostí oba jezdci oplývali, ale nakonec museli Coulthard s Weberem zastavit a odevzdat monopost do rukou traťových komisařů.

„Upřímně myslím, že máme čtvrtý nejlepší vůz a proto je frustrující, že jsme ještě nedovezli body. Ale tvrdě pracujeme na vývoji a zcela určitě jsme během prvních tří závodů udělali pokrok,“ dokončil Horner.

foto: GEPA pictures GmbH
Vytisknout

Diskuze: Red Bull: Jsme čtvrtý nejrychlejší tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Schumacher, Ralf

Poslední rok Ralfa Schumachera v F1?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud