Renault je mimo

Daniel Šupa, 7. dubna 2007, 10:31 Google+

Francouzský tým automobilky Renault pokračoval v nevýrazných výkonech i při dnešní kvalifikaci. Do druhé části se dostal s odřenými koly, do finále se mu to už nepodařilo ani v případě jediného jezdce. Navíc byl pomalejší než Webber s Red Bull, kterému dodává zákaznické motory.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Piquet jr., Nelson

Piquet jr., Nelson | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Heikki Kovalainen, 11.
Přilnavost byla lepší každým kolem a myslím si, že jsme měli šanci být v top10. Bohužel se mi nepodařilo dát moje nejlepší časy v jednotlivých sektorech dohromady. Je trochu zklamáním skončit jedenáctý za branami finále. Přestože to bylo pro mne mnohem lepší než v Melbourne, budeme zřejmě zítra bojovat s Williamsem, Red Bull i Toyotou a jsem přesvědčen o tom, že můžeme udělat dobrou práci.

Giancarlo Fisichella, 12.
Řízení vozu bylo poněkud choulostivé. Vyvážení není špatné, ale chybí nám přilnavost a vůz je pak poněkud nevypočitatelný, což znamená, že je těžké vyvarovat se drobných chyb a zajet čisté kolo. Podobně jako v Melbourne, jsme daleko za nejlepšími a musíme se zlepšit. Zítra to bude těžké, protože začínáme hodně vzadu. Musíme se podívat na data a najít tu nejlepší možnou strategii.

Pat Symonds, šéfinženýr
Před závodem jsme udělali pokrok, ale testy jsou relativní a nyní je vidět, že někteří naši soupeři udělali lepší práci. Náš výkon je zklamáním, musíme se proto semknout, vyhodnotit situaci a najít sami sebe. Využijeme určitě výhody nabrat si paliva dle zvolené strategie.

 

Vytisknout

Diskuze: Renault je mimo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Davidson, Anthony

U Super Aguri tak trochu zklamání

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud