Heikki Kovalainen, 11.
Přilnavost byla lepší každým kolem a myslím si, že jsme měli šanci být v top10. Bohužel se mi nepodařilo dát moje nejlepší časy v jednotlivých sektorech dohromady. Je trochu zklamáním skončit jedenáctý za branami finále. Přestože to bylo pro mne mnohem lepší než v Melbourne, budeme zřejmě zítra bojovat s Williamsem, Red Bull i Toyotou a jsem přesvědčen o tom, že můžeme udělat dobrou práci.
Giancarlo Fisichella, 12.
Řízení vozu bylo poněkud choulostivé. Vyvážení není špatné, ale chybí nám přilnavost a vůz je pak poněkud nevypočitatelný, což znamená, že je těžké vyvarovat se drobných chyb a zajet čisté kolo. Podobně jako v Melbourne, jsme daleko za nejlepšími a musíme se zlepšit. Zítra to bude těžké, protože začínáme hodně vzadu. Musíme se podívat na data a najít tu nejlepší možnou strategii.
Pat Symonds, šéfinženýr
Před závodem jsme udělali pokrok, ale testy jsou relativní a nyní je vidět, že někteří naši soupeři udělali lepší práci. Náš výkon je zklamáním, musíme se proto semknout, vyhodnotit situaci a najít sami sebe. Využijeme určitě výhody nabrat si paliva dle zvolené strategie.