S většími testy v letošním roce se u Prodrive nepočítá. Pokud půjde vše podle plánu, mohla by se stáj zúčastnit posledních letošních testů v prosinci, ale je možné, že k představení dojde až v lednu 2008.
Richards sice buduje základnu až pro 1000 spolupracovníků, ale konstruovat celé auto nehodlá. „Budeme spolupracovat s některým z existujících týmů. Máme tři možnosti, jedna je mi velmi milá, ale nechci dopředu odmítat ostatní nabídky.“
Prodrive je spojován s McLarenem a Mercedesem, něco o této možnosti naznačil i testman Wokingu de la Rosa, který si brousí zuby na závodní sedačku.
Nová továrna Prodrive bude sloužit nejen stáji F1, ale Richards se chce i nadále angažovat v jiných motorsportovních disciplínách a dokonce i v automobilovém průmyslu.
Hlavním mužem projektu F1 by měl být David Lapworth a technickým ředitelem bývalý blízký Richardsův spolupracovník u BAR Geoff Willis, jehož nový majitel, automobilka Honda, předčasně uvolnil ze svých služeb v roce 2006.
„Připravujeme personální strukturu týmu, další informace budou postupně následovat.“
Foto: BAR Honda