Program Prodrive pokračuje

Daniel Šupa, 14. prosince 2006, 20:58 Google+

Za dvanáct měsíců by měl být nový tým Formule 1 připraven k oficiálnímu představení. Jak probíhá příprava, co jí předcházelo a co bude teprve následovat odhaluje majitel David Richards.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Richards, David

Richards, David | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

Brit působil velmi úspěšně v BAR Honda, ale nájem jeho skupiny Prodrive vedením týmu skončil a s ním i Richardsovo působení v F1. „Už v době odchodu z BAR jsem tvrdil, že se vrátím, pokud nastane vhodný čas a okolnosti.“

Prodrive působí v mnoha oblastech automobilového sportu i průmyslu a Formule 1 je přirozeně velkou výzvou, na kterou se nyní společnost soustřeďuje. Zakladatel a majitel přiznal, že o spolupráci s některou asijskou automobilkou jednal, ale jako netrpělivý člověk neměl čas a chuť stále čekat. Proto se rozhodl pro cestu vlastní.

Všichni se ho údajně ptají, jak velkou má továrnu a kolik lidí nový tým připravuje, ale zkušený Richards vysvětluje, že tyto údaje neukáží skutečný potenciál. „Najmout hromadu lidí najednou není dobrou cestou a velké prostory také zatím nepotřebujeme. Není pro nás problém, až to bude nutností, postavit několik budov, zatím ale potřebujeme dát dohromady fungující strukturu.“ V tomto směru má David Richards nesporně zkušenosti a nadání, neboť právě v této oblasti u BAR uspěl velmi dobře.

Prodrive je poslední dobou spojován s týmem McLaren Mercedes a šéf společnosti tuto hypotézu nepopřel, neboť přiznal, že pokud současná jednání dopadnou dobře, budou partnerem špičkového týmu Formule 1. Záměr používat starší šasi doplněné vlastními progresivními systémy, je i nadále prioritou.


Foto: BAR Honda

Vytisknout

Diskuze: Program Prodrive pokračuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Schumacher, Michael

Schumacher je v stálom kontakte s Ferrari

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud