Pokud nebude bezpečnost při testech stejně kvalitní jako při závodech, jezdci odmítají vyjet na trať.
Okruhy, jež se využívají k testům, jsou situovány především ve Španělsku. Kromě Barcelony, kde se koná GP Španělska, se testuje ještě ve Valencii a zmíněném Jerezu.
Majitelé Jerezu byli dlouho kritizováni, ale kritika vedla podle Ralfa Schumachera k uspokojivým výsledkům, bohužel v Barceloně a Valencii se pro zlepšení podmínek nedělá nic.
„Chceme se cítit při testech stejně bezpečně, jako při závodech, to je přece logické. Je to zcela jednoduché, pokud se situace v Barceloně a Valencii nezlepší, nebudeme tam jezdit,“ prohlásil Schumacher.
GPDA má za sebou mnoho jednání ve věci zvýšení bezpečnosti pilotů Formule 1 a spolu s Mezinárodní automobilovou federací má zásluhu na tom, že úrazů či úmrtí výrazně ubylo.
Foto: Toyota Racing