Na setkání nechyběly ani tovární týmy zastoupené v GPMA. Jednání ovlivnily dvě základní myšlenky. Na straně jedné snížení potřebných rozpočtů týmů, na straně druhé umožnit vývoj nových progresivních systémů, aby si F1 stále zachovala renomé absolutní špičky automobilového sportu.
Zúčastněné strany se dohodly na následujícím:
- FIA a GPMA připraví vlastní koncepty technických předpisů pro uschování a opětovné využití vyprodukovaného tepla a výfukových plynů pro pohon motorů pro sezonu 2009
- F1 musí zůstat vrcholem motoristického sportu a každý nový předpis musí zohledňovat alespoň jedno z kritérií, kterými je zvýšení atraktivity pro diváky, snížení nákladů a zvýšení bezpečnosti
- bude ustavena pracovní skupina pro vytvoření návrhu, jak omezit potřebu aerodynamických tunelů a simulací
- od roku 2008 budou moci týmy testovat maximálně 30 000 km ročně
- zmrazení motorů bude platné již od roku 2007, lze využívat agregáty, které budou na startu GP Japonska 2006 a nebudou točit více, jak 19 000 ot/min, přesné předpisy o možném omezeném vývoji motorů budou zveřejněny FIA nejpozději 15. prosince 2006 a konečná verze jednotlivých motorů musí bude představena 1. března 2007
- připravované změny aerodynamiky monopostů, původně navržené FIA pro sezonu 2008, budou odloženy minimálně o rok, aby mohlo být nalezeno optimální řešení
- kalendář 2007 bude obsahovat 18 závodů, zbývá tedy místo pro GP San Marina za předpokladu, že projde Imola potřebnými stavebními úpravami
Foto: McLaren Mercedes