Gascoyne se vrací do Silverstone

Pavel Stavebník, 12. září 2006, 15:40 Google+

V záplavě zpráv z Monzy o Michaelovi Schumacherovi, Kimi Raikkonenovi, Ferrari a penalizaci Fernanda Alonsa bylo převzetí Midlandu Spykerem poněkud přehlíženo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Gascoyne, Mike

Gascoyne, Mike | foto: Panasonic Toyota Racing

Sdílejte článek

V případě holandské společnosti se sice také jedná o výrobce automobilů, ale s výrazně omezeným rozpočtem, přesto nemusí být tým ze Silverstone v příštím roce znovu mezi nejpomalejšími.

Na post technického ředitele byl totiž od 1. listopadu jmenován Mike Gascoyne, jenž přes nedávný vyhazov z Toyoty patří mezi zkušené a schopné manažery, kteří poznali radost z vítězství ve Formuli 1.

Brit působil v mnoha týmech zvučných jmen. Debutoval v McLarenu, později přestoupil k Tyrrellu, následoval Sauber a Jordan, ale jméno a obdiv si získal až v Renaultu, odkud za velké peníze přestoupil do Toyoty.

„V podstatě je to pro mne návrat ke kořenům, vždyť s Jordanem, předchůdcem Midlandu, jsem poprvé slavil vítězství.“

Gascoyne střídmě neslibuje takové výsledky jako při přestupu do Toyoty, ale znovu opakuje, že při dobré struktuře lze získat úspěchy a pokrok i s malým rozpočtem. „Chci dokázat, že do F1 patřím a mým cílem je být v příštím roce někde v polovině startovního pole.“


Foto: Toyota Racing

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Gascoyne se vrací do Silverstone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sebastian Vettel v rámci třetího dne předsezonních testů v Barceloně

Ecclestone předpovídá Vettelův konec u Ferrari. Kam by podle něj mohl Němec zamířit?

Zůstane Alfa Romeo zavřená déle, než se původně očekávalo?

Uzavření továren by mohlo být podle šéfa Alfy Romeo prodlouženo. V čem je Räikkönen horší než Alonso?

Haas se snaží přežít

Steiner má co dělat, aby udržel Haas při životě. Jak zachránit menší týmy?

Nejlepší jezdci po kvalifikaci v Soči

Leclerc a Hamilton. To je Massův vysněný jezdecký tandem u Ferrari

Christian Horner, Bernie Ecclestone a Helmut Marko v Brazílii

Ecclestone má jasno: Letos žádné závody. Co na to šéf Ferrari?

Sebastian Vettel v tréninku v Abú Zabí

"FIA neměla o tajné dohodě s Ferrari nic říkat," říká Ecclestone. Red Bull se právních kroků nevzdá

Nico Rosberg a Lewis Hamilton po kvalifikaci v Austinu

"Všichni by měli napodobit Rosbergův přístup." Hill přemýšlí o slabinách Hamiltona

Kimi Räikkönen během své poslední sezóny za Ferrari

"Ferrari mělo vzít Leclerca dřív, s Räikkönenem se nikdy nikam nedostanete," tvrdí Briatore

Piloti běmeh předsezónních testů v Barceloně

"Koronavirus Verstappena děsí. Měl by ho dostat teď," přeje si Marko. Hamilton test odmítl

Kdy se dočkáme prvního letošního závodu?

Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?

  • Pátek

    • 1. Trénink (6:00 - 7:30)
    • 2. Trénink (10:00 - 11:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (7:00 - 8:00)
    • Kvalifikace (10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Berger, Gerhard

Poslední závod je citově náročný

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Všichni by měli napodobit Rosbergův přístup." Hill přemýšlí o slabinách Hamiltona

  2. Ecclestone má jasno: Letos žádné závody. Co na to šéf Ferrari?

  3. "FIA neměla o tajné dohodě s Ferrari nic říkat," říká Ecclestone. Red Bull se právních kroků nevzdá

  4. "Koronavirus Verstappena děsí. Měl by ho dostat teď," přeje si Marko. Hamilton test odmítl

  5. Leclerc a Hamilton. To je Massův vysněný jezdecký tandem u Ferrari

  6. Uzavření továren by mohlo být podle šéfa Alfy Romeo prodlouženo. V čem je Räikkönen horší než Alonso?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud