Ferrari má i nejrychlejší kola

Karel Bařina, 2. července 2006, 22:17 Google+

GP USA, nejrychlejší kola závodu: Ferrari získalo první dvě místa na startu, double v cíli závodu a dvě nejrychlejší kola. Fisichella s Renaultem byl třetí nejrychlejší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Massa, Felipe

Massa, Felipe | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Ralf Schumacher zajel rychlejší kolo než Jarno Trulli, ale přestože podal dobrý výkon, Trulliho vyrovnaná jízda z pit-lane na čtvrté místo v cíli byla nenápadná, ale účinná. Toyota celkově zanechala výborný dojem.

Michael Schumacher nebyl v nejrychlejším kole o tolik lepší než jeho soupeři, přesto zůstal první podle všech ukazatelů. I nejrychlejší čas Fernanda Alonsa z konce závodu ukazuje, že s úřadujícím šampionem nebylo něco v pořádku. Hodně rychlý byl Tonio Liuzzi, což bylo zřejmé už při pohledu na něj. Nejpomalejší kolo z dokončivších pilotů si připsal David Coulthard, ale to mu nezabránilo získat pro Red Bull další dva body.

1. Michael Schumacher - Ferrari  - 1:12.719 (56)
2. Felipe Massa  - Ferrari -  1:12.954 (29)
3. Giancarlo Fisichella -  Renault -  1:13.131 (28)
4. Ralf Schumacher  - Toyota  - 1:13.225 (29)
5. Jarno Trulli  - Toyota  - 1:13.269 (37)
6. Fernando Alonso  - Renault -  1:13.316 (72)
7. Rubens Barrichello  - Honda -  1:13.611 (47)
8. Jacques Villeneuve  - BMW -  1:13.934 (19)
9. Vitantonio Liuzzi -  Toro Rosso -  1:14.286 (41)
10. Nico Rosberg  - Williams -  1:14.707 (42)
11. David Coulthard  - Red Bull  -  1:14.730 (33)
12. Christijan Albers  - Midland  - 1:14.731 (34)
13. Tiago Monteiro  - Midland  -  1:22.036 (9)
14. Takuma Sato  - Super Aguri -   1:43.802 (6)
15. Jenson Button  - Honda  -  2:04.692 (2)

Foto: Scuderia Ferrari

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari má i nejrychlejší kola

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se zajímá o návrat do F1, chtěl by ale vítězné auto

"Po Rosbergově odchodu jsem jednal s Wolffem," prozrazuje Alonso. Pro rok 2020 hledá vítězné auto

Charles Leclerc s Ferrari SF90

"Trať ve Francii nám moc nesedí," hlásí Ferrari před závodem. Jaké posily získalo a co nového chystá?

Kevin Magnussen po nárazu do Zdi šampionů v Kanadě

"Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Max Verstappen s Red Bullem RB15

"Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Nico Hülkenberg ve Velké ceně Kanady

"Vůz funguje všude, výsledek z Kanady můžeme zopakovat." Co chystá Renault pro domácí závod?

Pneumatiky Pirelli pro sezónu 2019

Pirelli přes četné stížnosti od týmů nedostalo ani jeden požadavek na změnu pneumatik. Na čem zapracuje?

Sebastian Vettel v Kanadě

Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc

V kuloárech se formuje budoucnost královny motorsportu

Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

Mechanici Mercedesu stihli těsně před startem dát vůz Lewise Hamiltona dohromady

Mercedes o dramatické opravě Hamiltonova vozu před startem. Co stálo za zrychlením Lewise v GP Kanady?

Robert Kubica v kvalifikaci na Velkou cenu Kanady 2019

"Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Montoya, Juan Pablo

McLaren neukázal nic

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

  2. Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

  3. "Trať ve Francii nám moc nesedí," hlásí Ferrari před závodem. Jaké posily získalo a co nového chystá?

  4. "Vůz funguje všude, výsledek z Kanady můžeme zopakovat." Co chystá Renault pro domácí závod?

  5. "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

  6. Pirelli přes četné stížnosti od týmů nedostalo ani jeden požadavek na změnu pneumatik. Na čem zapracuje?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud