Ferrari má i nejrychlejší kola

Karel Bařina, 2. července 2006, 22:17 Google+

GP USA, nejrychlejší kola závodu: Ferrari získalo první dvě místa na startu, double v cíli závodu a dvě nejrychlejší kola. Fisichella s Renaultem byl třetí nejrychlejší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Massa, Felipe

Massa, Felipe | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Ralf Schumacher zajel rychlejší kolo než Jarno Trulli, ale přestože podal dobrý výkon, Trulliho vyrovnaná jízda z pit-lane na čtvrté místo v cíli byla nenápadná, ale účinná. Toyota celkově zanechala výborný dojem.

Michael Schumacher nebyl v nejrychlejším kole o tolik lepší než jeho soupeři, přesto zůstal první podle všech ukazatelů. I nejrychlejší čas Fernanda Alonsa z konce závodu ukazuje, že s úřadujícím šampionem nebylo něco v pořádku. Hodně rychlý byl Tonio Liuzzi, což bylo zřejmé už při pohledu na něj. Nejpomalejší kolo z dokončivších pilotů si připsal David Coulthard, ale to mu nezabránilo získat pro Red Bull další dva body.

1. Michael Schumacher - Ferrari  - 1:12.719 (56)
2. Felipe Massa  - Ferrari -  1:12.954 (29)
3. Giancarlo Fisichella -  Renault -  1:13.131 (28)
4. Ralf Schumacher  - Toyota  - 1:13.225 (29)
5. Jarno Trulli  - Toyota  - 1:13.269 (37)
6. Fernando Alonso  - Renault -  1:13.316 (72)
7. Rubens Barrichello  - Honda -  1:13.611 (47)
8. Jacques Villeneuve  - BMW -  1:13.934 (19)
9. Vitantonio Liuzzi -  Toro Rosso -  1:14.286 (41)
10. Nico Rosberg  - Williams -  1:14.707 (42)
11. David Coulthard  - Red Bull  -  1:14.730 (33)
12. Christijan Albers  - Midland  - 1:14.731 (34)
13. Tiago Monteiro  - Midland  -  1:22.036 (9)
14. Takuma Sato  - Super Aguri -   1:43.802 (6)
15. Jenson Button  - Honda  -  2:04.692 (2)

Foto: Scuderia Ferrari

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari má i nejrychlejší kola

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šéf Ferrari Mattia Binotto s Mickem Schumacherem

Schumachera čeká v Bahrajnu debut s Ferrari, testovat bude i s Alfou Romeo

Charles Leclerc s Ferrari SF90 v Melbourne

Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

George Russell s Williamsem FW42 v Melbourne

Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 poháněným Renaultem

"Renault konečně vyrobil motor, se kterým můžeme bojovat," pochvaluje si Sainz

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (13:00 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (14:00 - 15:00)
    • Kvalifikace (17:00)
  • Neděle

    • Závod (17:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Montoya, Juan Pablo

McLaren neukázal nic

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

  2. Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

  3. "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

  4. Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

  5. Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

  6. "Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud