Premiéra SA06 plánovaná na Francúzsko

Jozef Smrtník, 18. června 2006, 14:13 Google+

Japonský tím Super Aguri plánuje vo Francúzsku nasadiť dlho očakávaný nový monopost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sato, Takuma

Sato, Takuma | foto: Super Aguri Formula 1

Sdílejte článek

Konkurencieschopnosť nového tímu sezóny 2006 v štartovnom poli nie je príliš oslnivá, napriek tomu dokážu obaja piloti Takuma Sato a Franck Montagny udržať minimálny odstup od predposledného tímu Midland. Napriek veľkej snahe japonského tímu, jediným plusom je častý dojazd do cieľa.

Neľahkej situácii by malo pomôcť dlho ohlasované nasadenie monopostu SA06, ktoré vystrieda zaostalý premaľovaný a upravený veterán Arrowsu z roku 2002. Najblišžie dve Grand Prix nás čakajú zámorské preteky v Montreali a Indianapolis. Po nich nasleduje séria piatich európskych pretekov, z ktorých prvá sa koná na francúzskom Magny Cours.

Práve Francúzsko by malo byť miestom prvého nasadenia nového šasi do pretekov. Ako sa vyjadril samotný šéf tímu Aguri Suzuki, staré šasi SA05 napriek výraznej úprave, po ktorej trochu stratilo z nostalgie pôvodnej verzie nasadenej ešte pred začiatkom sezóny, už naozaj nemá čo robiť v pretekoch: "Výkon auta je veľmi slabý, takže jedinou našou snahou je dokončovať preteky do tej doby, než predstavíme naše nové auto v priebehu európskych pretekov."

Foto: Super Aguri Formula 1, annimages.com

Vytisknout

Diskuze: Premiéra SA06 plánovaná na Francúzsko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

1950 Francie: O titulu až na Monze - anotační foto

1950 Francie: O titulu až na Monze

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud