DISKUZE K ČLÁNKU Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Hodně často slyším ze všech stran, co jsem si to zase vymyslel za ******, a následuje termín, jenž se možná v komunikaci pilotů tak často neozývá, ale jako podobně laděné by byl zcela jistě vytípnut. Přesto si dovolím svou myšlenku předložit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 11.12.2024 21:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Qasen (Hlasoval 1 člověk) 11.12.2024 18:42
Předtím, než jsem to téma v diskusi nahodil, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fanatickystrejda

    fanatickystrejda

    88.212.16.XXX
    Luada kedysi povedal:
    Môžeš vyhrať pretekov koľko chceš. ok.
    Môžeš získať titulov koľko chceš. ok.
    Ale nesmrteľným sa staneš len vtedy ak budeš jazdiť za Ferrari.
    Tým je povedané všetko.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Qasen

    Qasen

    109.81.114.XXX
    Předtím, než jsem to téma v diskusi nahodil, tak jsem o tom samozřejmě dost přemýšlel (jsem tak trochu filozofický typ 13 ) a došel jsem k docela překvapivému důvodu: když pominu již zmíněné sympatie k Tyrrellu, tak první jméno jezdce ( a s ním spojená stáj) které mi utkvělo v paměti z mládí, byl Niki Lauda. A proč? Je to díky jeho příjmení, je krátké a dobře se mi tehdy pamatovalo a vyslovovalo! Zajímavé, že? A kupodivu mi to zůstalo i nadále - pak byl Senna (proto Quick As SENna), pak dlouho nic a až teď zase Norris. Všichni mají krátké příjmení 12 Ale vždy byl na prvním místě tým, tj. pokud můj oblíbenec přešel jinam, tak jsem ho sice sledoval více než ostatní ale mé sympatie zůstaly u McLarenu. A z opačného spektra - mé antipatie si získá pouze ten, kdo míchá do F1 (a sportu všeobecně) politiku, aktivismus a podobné nesmysly - to tam prostě nepatří. Kdo do něj patří, je myslím každému čtenáři jasné. A nemohou to zachránit sebelepší jezdecké výkony, ta pachuť tam chtě nechtě zůstává 17 Je mi jasné, že vše se neustále mění (také se to tady již vícekrát probíralo - bezpečnost, ovládání formulí atd.) a čas nejde zastavit ale prostě mi chybí ty "staré dobré časy", kdy nebylo vše tak sterilní, nalinkované, unifikované a jezdci divákům imponovali hlavně svými výkony na dráze a ne příspěvky na sociálních sítích. Stačí si třeba porovnat vzhled volantů z dřívějšku, to co tam mají dnes je spíše kokpit raketoplánu... No nic, jdu si pustit "Formula 1, febbre della velocitá", když pro nic jiného, tak pro skvělou hudbu a komentář pana Pecháčka. 11 Omlouvám se za možná lehce zmatený příspěvek, muselo to prostě ven 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    U nás se fandilo Ferrari a pak Ferrari se Šumákem. Fandilo se až slepě. Prasárny co občas dělal se ignorovaly. Takže já na truc začal fandit konkurenci a už mi to zůstalo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama