DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton po Bahrajnu: Alonso jel jinou ligu, jeho Aston Martin je z poloviny naše auto

Lewis Hamilton se vrací k průběhu úvodní velké ceny letošního šampionátu. V ní se musel sklonit před uměním Fernanda Alonsa, jehož Aston Martin postavil pro rok 2023 i s pomocí Mercedesu velmi konkurenceschopné auto - dokonce konkurenceschopnější, než má tovární tým.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton po Bahrajnu: Alonso jel jinou ligu, jeho Aston Martin je z poloviny naše auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 01.04.2023 02:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 08.03.2023 10:39
Tak je pravda, že Aston Martin ty díly bere od… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 09.03.2023 09:32
Odkud to čerpá informace ? Každopádně je to fikce… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 08.03.2023 15:09
ono je to těžké. to by musel kdokoliv, pokud by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jopre

Jopre

172.226.28.XXX
Presne...100% souhlas.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jopre

Jopre

172.226.28.XXX
Behem minuleho roku prave Merc.moc pokroku neudelal a letos je to jeste horsi zacatek sezony. Diky rozpoctu jsou o rok zpet s vyvojem. Myslim,ze Hami po letosni sezone skonci,protoze nema konkurence schopny vuz,prohravat neumi a na Russela uz nestaci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jopre

Jopre

172.226.148.XXX
Aston Martin je zkopirovany Red Bull s motorem Mercedes. Tohle auto postavili uz v loni a letos pouze vylepsili a to bez pomoci Mercedesu. Alonso si Aston Martin chvali,protoze mu jednoduse sedi po mnoho letech v prumernych a nespolehlivych vozech na rozdil od Hamilna,ktery umi jezdit jen v dobrych autech. Je zajimave,ze novacek Russel jej porazi ve stejnem aute.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Nemůžou... to nevím... spíš bych řekl, že to udělají. Třeba budete překvapeni.
A hlavně, vůbec se tady nebavíme o dvou sekundách.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
ono to vážně není tak jednoduché, že tam dají bočnice ala red bull a zrychlí o dvě sekundy. To je o předělání celé aerodynamiky, protože to auto musí navazovat od předního křídla až po zadek difuzoru... A v dnešní době rozpočtového stropu je to hlavně o tom, že i když by to předělat dokázali, tak nemůžou...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
Mercedes bude pro RB konkurence v boji o vítězství a tituly nejdříve v roce 2025. A to by muselo jít vše perfektně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Odkud to čerpá informace ? Každopádně je to fikce jak reklama na Čapím hnízdě 18... 2016 v Británii měnili šéfa berňáku ? 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Jj, měl by být .... ale já neztrácím naději - kára kterou přestali vyvíjet někdy na přelomu roku je podobně rychlá jako Alpine nebo Alfa Romeo, takže já doufám že tu vývojovou cestu kterou by měli přivést do Baku bude nakonec stejně dobrá nebo lepší než Aston.
Důležitý bude rok 24 a 25, kdy by měly být monoposty vyvíjeny už v novém tunelu, na novém simulátoru a dalším novým vybavením, tam se ukáže čeho může McLaren dosáhnout. A bude zajímavé přímé srovnání s AM který taky bude dokončovat nové vybavení .... zatím je to tedy jednoznačně pro AM. Na druhou stranu taky Lando bez problémů by měl asi na body, až se Piastri zajezdí tak bude asi Landovi blízko, a taky Bahrajn byl pro McL nevyhovující trať, takže já si myslím že na dalších tratích bude McL silnější i se stávající károu. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Mercedes se tím nechlubí, ale jen odůvodňuje, proč končí s tím svým konceptem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
rozpočty

2015 2016 2017 2018 2019
Mercedes $527.6M $352M $352.1M $400M $484M
Ferrari $474.7M $483.3M $295.3M $410M $463M
Red Bull $532.5M $286.2M $284M $310M $445M
McLaren $528.3M $246.4M $240.8M $220M $269M

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Je dost možné, že máš pravdu. Ale zase na druhou stranu si říkám, i jak třeba zmiňují ten zadek vozu, že ho Aston přebírá prakticky komplet, no tak Mercedes změní koncepci předku včetně bočnic a musí ho to posunout šíleně. Když i loni se špatnou (asi?) koncepcí se dotahoval.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

212.20.74.XXX
Toho bych se zatim nebal. Protoze RB loni auto nevyvijel stylem Mercedes, protoze nemusel, auto bylo v pohode. RB uz pracoval na letosnim aute. Proto je RB dnes zase o parnik jinde nez Mercedes. Marko snad jiz naznacil ze velke usili jiz směřuje na RB20. RB byl vzdycky aero spicka a jedine co chybělo byl spickovy motor, ktery dnes maji. Jestli vse půjde na zacatku sezony dobre, tak brzy pojedou maximalne vyvoj RB20 a Mergl do te doby bude resit letosni koncept, který asi vyresi, ale RB bude zase jinde. Zatim nic nenasvědčuje tomu, ze Mergl vi co má dělat a ze to dokaze rychle. Troufnul bych si rici,vzebani pristi rok nebude Mergl pro RB konkurence

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Frciiik

Frciiik

176.102.153.XXX
V téhle pozici měl být sakra McLaren 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Ty jo.. to se trochu bojím, aby po změně koncepce vozu nebyl Mergl zase dominantní 16
Během minulé sezony zvládli udělat šílený pokrok. Jestli teď začnou dříve a lépe, tak to bude vlastně lepší Aston a to by mohl být pak se všemi zdroji, možnostmi a umem pilotů i RedBull krátký.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.183.80.XXX
Neřešilo se toto náhodou už vloni v létě? Když přišel AM s novinkami, tak jej RB tako obviňoval z kopírování a AM pak FIA dokázal, že ten koncept měl rozpracovaný už před Vánocemi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Faktem je že je hodně složité posoudit komu patří duševní vlastnictví...tým jako zaměstnavatel má na data vytvořena zaměstnancem právo...nemá žádnou moc nad tím co má ale ten člověk v hlavě. Nejzářnější příklad je Adrian Newey...kam přišel, tam se vyhrávalo...kdyby dnes šel třeba k Williamsu...netrvalo by dlouho a byl by zas vepředu.
Ale dnes je to komplikovanější...jeden vyjimecnej mozek typu Neweyho nestačí...byť právě takovej Newey dělá slušný rozdíl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
To je sranda... 18
Helmut Marko: "AM je zpolovic Redbull...je vidět že někteří lidé nezapomínají a něco se u nás naučili".
Toto Wolff: "AM je zpolovic naše auto...".
Hamilton: "AM je zpolovic naše auto...".
Což Redbull, ten se má co chlubit...ale kluci od Mercedesu by raději neměli připomínat že velká část auta AM je od nich...to jim dobrou vizitku nedělá.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
ono je to těžké. to by musel kdokoliv, pokud by odkudkoliv odcházel zcela resetovat svoji paměť, aby nemohl nic z nabytých vědomostí dále využívat. tak daleko ale ( naštěstí? ) nejsme 04. přestupy konstruktérů mezi stájemi zde vždy byly a vždy si s sebou přinášeli znalosti ze svých předchozích působišť.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Tak je pravda, že Aston Martin ty díly bere od Mercedesu, to není žádné tajemství. A Red Bull ho taky obviňuje z kopírování. Například Pérez po závodě řekl: "Je to hezké vidět tři auta Red Bullu na pódiu... všichni jsme piloti Red Bullu."

A Helmut Marko na otázku, kdo je letos jejich největším soupeřem: "Třetí Red Bull" a ukazoval na Aston Martin. "To, co má Fallows v hlavě, nejde vymazat. Kopírování konceptu není zakázáno, dokážete ho ale okopírovat do takových detailů bez dokumentace našeho auta?" (Hovořil o Danovi Fallowsovi, který přešel z Red Bullu a nyní je u Aston Martinu šéfem aerodynamiky).

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
marklukes

marklukes

195.245.209.XXX
No, to je zvláštní, před pár dny byl článek, kdy Helmut Marko tvrdil, že AM má spoustu věcí z Red Bullu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama